![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra den blå stuen. Kaffe, sjokolade, papiraviserg forum i et stille og rolig hjem. Skal vel markere at det i dag er 23 år siden vi sa JA - hvordan vi feirer gjenstår å se - kanskje brunch på en av markastuene. Ha en fin søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Ikke mye som skjer på en rolig nattevakt. Høydepunktet blir vel nå kl 07 når vakten er over. Øvelse i ettermiddag så er det bare å telle ned til hjemreise. 10 days to go. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra tretti-en femti-en. Ingen fare for at jeg sover bort dagen i dag heller. Ikke så store planer for dagen, kanskje man får spadd de siste rester av grus opp på en tilhenger og blir kvitt det en plass? Ryktes om middag hos hun mor i ettermiddag om de syke i heimen har sovet seg friske
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 1395. Espresso i koppen, og ellers er vel ikke veldig mye mer enn en løpetur konkret planlagt. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjesp fra Knausen. Snart ned for å kokkelere litt frokost. Diverse sjømat-salater er bestilt så da blir det vel det. Ser ut som det blir noen timer tennis i dag også - det var jo egentlig ganske gøy og FruSud mistenkte at jeg tjuv-trener.
Dagens høydepunkt blir en stor svinenakke som snart skal i ovnen og skylles bed med noen libanesiske druer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra København hvor man, fortsatt forkjølet, skal underholde 700 gærninger i ettermiddag og i morgen. Kommer til å være greit vrak når jeg kommer hjem mandag kveld.
Ha en best søndag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag.
En kamerat fikk greie på at jeg hadde fått ny bil, og ville visst se den. Så da er det straks en liten roadtrip. Tror det kanskje kan bli en tur innom Bolleland. Ha en god en, med eller uten bolle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Trøtt søndag fra Sandefjord! Hyggelig med gatefest i går. Heldigvis gikk det rolig for seg denne gangen. Tennis står på programmet i ettermiddag. Ellers er det ikke noe jeg må gjøre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God søndag fra Majorstuen. Litt skjelven etter gårsdagens sjøslag, men gøy var det. Godt i gang med dagens pakkeøkt også kalt keep & toss. Satser på en løpetur i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Stille og fint her ved Lake Thurmond ... Nå mangles bare litt bitevilje.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jaja god søndag fra 2670 som vel er det postnummeret som dekker denne delen av Rondane på tross av at det et stykke til det faktiske stedet postnummeret tilhører herfra. Her har man hatt en jobbøkt i resepsjonen. Vurderer kanskje en øl - ellers går vel kvelden mest i prokastinering av ulikt slag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Fikk ikke akkurat det jeg vile ha .... Dette er vel en fetter av gjedda ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Verdens syv underverker | lanorge | Reiseforum | 13 | 20-06-2024 18:58 |
God søndag fra null syv syv syv | EB | Flyforum | 13 | 11-03-2024 05:31 |
Glad søndag fra null syv syv syv | EB | Flyforum | 10 | 03-03-2024 16:01 |
Flesland bygger for syv mill. passasjerer. | Hickok | Flyforum | 4 | 23-07-2009 17:52 |
199 kr. til syv destinasjoner | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 05-03-2009 18:46 |