![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Etter som jeg bare har ca 10 minutter til Osl (19R-01L) så er det ganske lettvint å finne en unnskyldning til å ta en liten tur. I dag var inntet unntak, og plassen bak flysamlingen ble målet for i dag. Her er noen av bildene.
![]() Litt forskjell her... ![]() Var heldig å få dagens TAP på 01L. dette er CS-TMW ![]() Fortsatt virker den F-100 liten som forøvrig er OE-LVN ![]() Dagens Thai var HS-TJV ![]() Hadde denne noe trøbbel? Skulle vel gå på Lørdag... Her av-ises den vertfall ![]() ![]() TF-ARP virket lett, roterte tidlig. ![]() Har sansen for A320 Dette er D-AIQS ![]() Så når det blir to A320 etter hverandre så er lykken fullkommen... SU-BPU ![]() Hadde vert morsomt om Kjosern kunne malt en av de nye i gamle farger. Her er LN-NOG ![]() En Learjet 35A var innom OY-CCJ ![]() ![]() Må jo ha med en 757 når muligheten byr seg, her er YL-BDB ![]() Dagens vakreste etter min smak da... VP-BRX ![]() LN-ILS er dagens siste fra meg. Da for vi se hva uka bringer, har vertfall muligheten på Tirsdag så da frister jo PIA. Håper at dagens bilder faller i smak.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
vakre bilder:-)
Lurer på hvor B747-200 flyr hen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kan ikke finne den på Flightaware, så den har ikke gått til USA ser det ut som ..
Og dagens AMS-OSL står som kansellert ... 18:25 Oslo CC 3172 Cancelled Last edited by LN-MOW; 21-03-2010 at 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flott som alltid.
![]() Liker store og små fly på samme bilde, ref. bilde 1 og 3. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig skarpe og fine bilder NOK EN GANG stein!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Stilige bilder
![]() Men du skulle stått på plattformen ved Sas-museet heller, da hadde du fått møtt noen hyggelige gutter ![]() ![]() Den jumboen roterte veldig tidlig... Da den kom frem fra "bak" brannstasjonen så hadde den en god vinkel... Enten skulle den ikke langt, eller så var den tom...
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fine bilder, Stein (som alltid!)
Så bra at du bare bor 10 min fra OSL, for jeg liker virkelig å se på bildene fra deg! Keep'em coming! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Får gåsehud som alltid jeg Stein xD Knallserie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takker alle sammen for hyggelig tilbakemeldinger. Gikk glipp av dagens PIA, men de kommer igjen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kuala Lumpur - hva bør man få med seg? | Peppep | Reiseforum | 18 | 10-09-2015 11:39 |
Hva nå, SWISS? Sveitserfrancen stykket seg 20% på en dag | vstenhjem | Flyforum | 5 | 16-01-2015 14:37 |
LHR: Hva bør man få meg seg? | flyBG | Flyspotting | 11 | 09-05-2013 13:22 |
Noshow på seg. 1, hva skjer med seg. 2? | Thomas | Reiseforum | 10 | 24-06-2012 23:49 |
Vil frakte flydrivstoff i rør til OSL | Concorde | Flyforum | 15 | 30-03-2010 12:28 |