![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan man gi terningkast til dette???
http://www.airliners.net/open.file/857788/M/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nei! Siden en terning uansett har tall med positivt fortegn så kan man ikke gi terningkast på dette!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nej! Min tärning sprang och gömde sig..usch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er bare en midlertidig livery gutter, de skal få fulle TUI farger etterhvert.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Syns det så brukbart ut egentlig. Hadde ikke vært for at jeg syns alle disse "fly"-navn er så utrolig teite.
Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
grellt deluxe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg får ikke bestemt meg, på den ene siden er dette bedre enn den vanvittig grelle blåfargen de bruker, men på den andre siden er dette det verste av to verdener... Jeg er snill og ruller den første terningen (min terning er modig!
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
hmm *finne tærningen*
*Kast.....umble,tumble,tumble,tumble* hmmm Det ble en 1'er det der gett.. TUI fargene suger hoggorm etter min mening. ett halvt TUI livery er ikke hakket bedre.. Dette må gjøres bedre ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Knut Viking" B747-283B till salu! | SE-SAM | Samlerhjørnet | 0 | 22-06-2015 18:49 |
SAS MD-90-30 LN-ROA "Sigurd Viking" Fratelli Cesana 1:200 | Eivindo | Samlerhjørnet | 0 | 24-11-2014 10:28 |
SAS Donnell Douglas MD-82 "Fenge Viking" Blue | Gulboble | Samlerhjørnet | 3 | 01-09-2010 11:37 |
Sista (?) resan för OY-KHO "Dana Viking" | RolfL | Bilder & foto | 2 | 19-12-2009 20:06 |