![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Dagen er 6 timer og 20 minutter lysere - slikt merkes...herlig! Nå venter en trykkbølgebehandling før arbeidsdagen fylles opp med etterarbeid etter forrige ukes reisevirksomhet og også planlegging av denne ukens reiser... Ha en flott start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mornings fra Oslo her også! Begynner på skolen 08.15, og ferdig 12.00. En avslappende dag! Ellers skjer det ingenting utover kvelden...
Ha en fortsatt strålende dag alle sammen! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Straks på tide å komme seg på jobb hvor en haug med arbeidsoppgaver jeg må få ferdig i løpet av dagen venter. Kvelden skal brukes til avslapning og litt husarbeid. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Ryfylke! Her begynnte dagen klokken 7, med den hyggelige vikaren for morgenshowet på P3.
Begynner ikke på skolen før klokken 08:40, men må være på skolen klokken 8 for å lage frokost for skolen. Blir en fin liten uke før påskeferie. Ha en fortreffelig dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Her det første dag som deltidsjobbende permisjonspappa. Fruen har første arbeidsdag i dag og jeg er hjemme. I tillegg er ikke snuppa helt i form, så da blir det to barn hjemme i dag. Noe som blir hyggelig. Siden det er første dagen er det ikke lagt de store planene. Blir å se hvordan den lille mannen takler å være hjemme med pappe hele dagen. De neste to mnd blir det blanding av pappapermisjon og jobbing. NAV har blitt ganske så fleksible når det gjelder uttak av permisjon. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Här blir det korrekturläsning och korrigeringar innan jag tar 1209 tåget in mot Stockholm för en eftermiddag med goda vänner och avslutar med Carmina Burana. Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Oslo. Sitter i skrivende stund på skolen. Greit nok vær. Hele dagen blir på pc.
Ha en fortsatt fin dag alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Pokker! Var det alt mandag morgen igjen? Skal aldri de helgene bli lenger egentlig??
Jaja, på plass på kontoret iallefall, og det er vel nok å ta seg til! I kveld blir det først styremøte, deretter foredrag i Kristiansand Militære Samfunn! Giv akt! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra OSL. Er nok en gang på vei nordover til Svolvær, for en kort uke der oppe denne gang. Er kanskje en overdrivelse å si GOD formiddag, etter å ha vært i Stavanger i helgen og sett et patetisk fotballag fra Bergen nok en gang bli pisset på på nasjonalt TV. Snakk om å ødelegge hele uken før den en gang har begynt! Jaja, det eneste positive med dette er at det uken heretter kun kan bli bedre..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Endelig mandag og avreise til Brandbu og damen. Innkjøp av roser på veien blir det også. Kjæreste på 10 mils avstand er litt upraktisk. I dag skal vi planlegge turen til Gardasjøen og Sirmione i siste halvdel av april. Tommy 777, har dere noen planer?
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Helgen forsvant altfor fort. La oss håpe at uka også forsvinner i samme tempo. T-4 ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mandag fra Maura. Fikk til slutt kreket meg ut av sengen, men må innrømme at jeg virkelig ikke hadde lyst i dag. Nå er jeg heldigvis snart klar for dagens dyst på FedEx. Ellers har jeg tro på denne uken: Tre dager med jobbing, før det blir langhelg med innlagt Status Quo-konsert
![]() God mandag og uke ønskes alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen vestfra. Selv ikke her i Atlanta har vinteren helt sluppet taket - sne og is skal falle fra himmelen denne mandags morgenen ... Alle morgenpendlere gleder seg!
![]() Ellers blir det paa'n igjen med ny arbeidsuke. Fortsatt en time 'skeivt' i forhold til norsk tid - haaper det korrigerer seg til helgen ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Oslo,
Tilbake på kontoret etter et par møter. Vil nok tilbringe mesteparten av dagen her. Blir det tid i kveld ser jeg for meg en joggetur på innebanen på Bislett stadion. Ha en fin dag ![]()
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Her kom det seilende store fete sneflak da jeg kjørte guttungen til skolen ... lørdag hadde vi 25 og sol ... go figure ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
0 grader og overskyet her i Calgary.
Siste uka før spring break. Da får vi mye besøk fra Norge, og det blir en liten tur til Las Vegas også. ![]() Ha en fin mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Andreas, været ditt kom igjennom her i helga, nå tilbake til gode plussgrader og sol på morran..
God morgen fra Chicago. Blir kontordag i dag og i morra før man i morra kveld kryper inn i en F suite ORD-LHR, deretter videre til Brussel, Munchen og Frankfurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra CPH, hvor jeg nå snart går ombord på SAS til Geneve. Kun et døgn der nede før nesen vendes hjemover for å pakke Thailandkofferten ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
En lang arbeidsdag er tilbakelagt. Det er tid for litt hvile og hygge med familien. Morgendagen kommer med ukas tur over sjøen til ABZ med SK4611 og retur med 4616. Oslo turen kommer senere denne uken. Så nærmer det seg påske. Ha en fin dag fortsatt alle, her over regner det nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |