![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
noen som sitte på denne filmen, enten som DVD eller som VHS? eller kan linke meg siden hvor jeg før kjøpt.. har søkt rundt på nette, men finner lite og ingenting
![]() så filmen for noen uker siden på en kanal (TCM eller Hallmark tror jeg) å synes filmen var helt utrlog bra.. stor takk ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Du finner mye info her
Edit : ser ikke ut til at denne er utgitt verken på DVD eller VHS....dessverre.du får ha opptaker'n klar neste gang den går på Hallmark ( for det gjør den )... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan ta en titt i DVD-samlinga mi som er på ørten hundre spindler. Har fått tak i det merkeligste opp igjennom årene, Kanskje jeg har den
![]() Roxman, du vet hvor du får tak i meg (kommer garantert til å glemme det....) ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Jo, jeg har den her et sted paa VHS, tatt opp fra TV for en del aar siden med dubbet ut reklame. Noen her som er satt opp til aa kopiere fra VHS til DVD...? Dag
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Løfter denne gamle posten. Noen som vett hvor jeg kan få tak i filmen?
Vett den ble lansert på DVD i 2007, som er 2-pack, sammen med filmen "Nowhere to land", men har ikke klart å få tak i den..
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det betyr da egentlig ikke så mye. DVD'en kan jo rippes og brennes ut som sonefri. Og det er fullstendig lovlig, så lenge han er innehaver av orignalfimen
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bond search and rescue | RJon | Bilder & foto | 4 | 16-10-2014 00:25 |
Mission accomplished.Courtesy of LN-RRE. | viking1965 | Bilder & foto | 21 | 04-05-2012 11:22 |