![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
ER i YRH idag til et info möde hoe Emirates..spändende nok, men nok ikke lige det jeg forventede.
Bagefter var der lidt hardcore spotting oog fotos.. men man skal virkelig väre hardcore hernede...Det er omkring mius 6 og der bläser en strid vind saa windchill faktor er omkirng de -20....Det sner og er meget koldt. Kan da ogsä fortälle atr i YRH er det kun spotter terrassen over "dock E" der kan bruges. Den gamlg over "dock B" er närmdst fjernet fra overfladen..Kort og godt den existerer ikke mere... Det var SAS C-class SK601 hertill..god morgenmad hyggeligt crew og kun flyvetid paa omkring 1 time 0g 20....og 1 tim er hedder det LX1272 tilbage til CPH...vil nok fortälle lidt mere om info moedet hos EK om noghen er interesseret Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
YRH=ZRH????
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
YRH?
Anyway - alltid interessant om møtet hos EK hvis det skjedde noe interessant. ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
I følge Facebook, er han i ZRH..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Av en aller annen grunn tror jeg sveitserne bytter om Y og Z på tastaturene sine
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Litt som danskene som har byttet æ og ø? Det er to land i hele verden som benytter de bokstavene, likevel ser tastaturene forskjellig ut. Go figure
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg fandt ud af, bagefter naturligvis, at den PC jeg brugte havde "Y" hvor "Z" ligger på alle andre...derfor er YRH lig med ZRH, og det er rigtigt sjovt at læse de kommentarer der kom ud af det
Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jatakk! Hører gjerne hva Emirates kunne fortelle!!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vi var vel omkring 30 som havde taget imod opfordringen om at komme til ZRH tilet info møde. Foruden os som var intersseret i job på jorden, os ca. 25, var der også omkring
50 som ville op at flyve som cabincrew..Nå, tilbage til min del. En eller anden for for ground manager fortalte om jobbene dernede...fortalte at de IKKE påtænkte at ansætte andre end arabisk talende i frontline...De kunne jeg for så vidt godt forstå..men det job jeg havde vist interesse for er/var et "back office job". Nu skal jeg ikke gå alt for meget i detaljer, men for nogen de vigtigste, Lønnen, kom slet ikke frem. Det var fordi , at lønnen dernede er efter din kvalifikationer og ikke ville være ens for de fleste.... Overenskomst ?? kendes ikke. Du skal indgå på 12 timers vagter, også på nattevagter. 1 fridag ugentlig... Du skal indgå en 5-årig kontrakt, som var uopsigelig i 2 år....Til at starte med, bor deres ikke arabisk talende personale i en eller anden compound....Du må ikke forlade Dubai de første 6 måneder. Af os der var tilstede var jeg klart den ældste...De fleste var i en alder fra 20 til 30. De kom fra lande som Polen, Rumænien, Bulgarien, Ungarn, Rusland, Tyrkiet og så ganske få fra, skal vi sige, den vestlige del af Europa...som Italien, Østrig,England, Tyskland osv... De var alle ansatte i branchen og de der var fra den østlige del af Europa var alle interesseret i at flytte derned. Vi andre var nok lidt mere forbeholdne...Især tanken om at skulle bo under de forhold var ikke alt for tiltalende. Os der var tilstede kom jo så også til at diskuttere løn...flere at de østeuropæiske kolleger fortalte at de bare ville have fordoblet eller tredoblet deres løn + fri bolig, så var de glade. Vi andre fortalte at vi som minimum ønskede en løn der svarede til den, vi har nu + fri bolig.. Incitatmentet i at flytte derned skulle jo være nye omgivelser, men der var så meget som trak den anden vej, at jeg nok springer fra...5 år kontrakter under de forhold der hersker derned var ikke noget der tiltalte mig... Om jeg så kommer til at høre fra dem i fremtiden ved jeg ikke..Har fløjet med EK flere gange og det var godt, men om det at arbejde for dem, som ground staff, også er godt, kan jeg ikke umiddelbart vurdere,,nu må vi se Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen er virkelig flinke | pk772 | Bilder & foto | 3 | 05-08-2009 22:38 |
For VIRKELIG frequent fliers | CK | Flyforum | 0 | 08-12-2005 08:39 |
Virging (VIRKELIG) Blue | CK | Flyforum | 3 | 21-07-2005 05:08 |
Er det virkelig håp? | OMW | Flyforum | 4 | 23-11-2004 06:43 |