![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da har jeg endelig kommet meg tilbake til norge etter min TRD-ARN-ORD-PHX-SEA-IAD-CPH-TRD tur (TR kommer kanskje, har ingen blider så er litt i tvil om det blir så spennende), og studert Diamond Club (silver) bevegelsene. Nå sitter jeg igjen med fler spørsmål enn svar:
1.) OSL-ARN og ARN-ORD ble registrert riktig i 25% klasse og kom raskt opp. Siste leg av første dag (6. feb), ORD-PHX er enda ikke kommet inn. På OSL-ARN og ARN-ORD har jeg fått dobbelt destination miles, merket med "bonus SK flight OSL-ARN" osv. 2.) En mystisk Y1K-APO bonus på 1000 destination miles dukket opp, denne ser jeg mange sølvstatus folk har fått etter et kjapt googlesøk, og ingen har forstått hvorfor. 3.) ORD-PHX er ikke registrert, heller ikke PHX-SEA eller SEA-IAD. 4.) IAD-CPH er registrert i 100% klasse, hvilket er som det skal. CPH-TRD er enda ikke registrert. Også her er det en Bonus merket "Bonux SK flight IAD-CPH", og denne er på 25% av poengene for 100% bookingen. For meg ser det ut som bonusen jeg fikk i pkt 4 er en vanlig 25% ekstra for sølvstatus bonusen. Dette får meg til å lure på om doble destination miles jeg nevnte i pkt 1. også skulle vært det, men at BMI har gjort noe feil når de skulle ta 25% sølvbonus av en 25% bookingklasse. Ingen av reisene innenriks i USA er registrert enda, selv om den første av de var for over 2 uker siden. Litt rart, siden DC kortet ble levert ved innsjekk. Får vente litt å se, kanskje er systemet tregt, kanskje må boardingkort sendes inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
CPH-TRD får du vel ikke poeng hos Diamond Club, vel? Det er jo en WF flight, og de er ikke med i *A.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det stemmer sikkert ja, da får den gå inn på EB-kortet da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og da ble Y1K-APO forklart:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Fikk det samme selv så jeg nå.
Ellers er jo Diamond Club oversikten ofte svært rotete, men bonus miles, destinastion miles, membership miles, kampanjer, overføringer og rettinger.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BMI Diamond Club med instant *A Silver | Islending | Reiseforum | 18 | 23-03-2011 15:24 |
Hva skjer med BMI Diamond Club | LN-BLO | Reiseforum | 4 | 06-01-2011 11:01 |
Meld deg inn i Diamond Club - Få sølvstatus | Martin | Reiseforum | 2 | 08-02-2010 13:11 |
BMI Diamond Club - etterregistrering av poeng m.m | LNv22 | Reiseforum | 1 | 05-02-2010 17:37 |
Diamond Club nytt | espeno | Reiseforum | 1 | 17-11-2009 17:41 |