![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Litt grått vær i dag, men det kan gjør ikke at fire og en halv time på plattformen blir kjedelig. Var heldig og fikk noen godbiter i dag. Ja, så måtte jeg jo prøve meg i skumringen også. Vel her er noen av i alt ca800 bilder fra i dag.
![]() Air Berlin var første tysker ut i dag. D-AGEU ![]() D-ACJE var neste.. ![]() 5B-BDZ ![]() Antonov AN124 er alltid like imponerende. ![]() Den produserer en lokal snøstorm... ![]() RA-82068 ![]() Gammeltårnet er ikke ofte på bilder, den steig ikke fort. ![]() KLM med PH-BGD ![]() OE-LVH er en vakker maskin. ![]() Islendingene kom og reiste igjen med TF-FIR ![]() Var litt i tvil om jeg skulle ta med dagens Thai, sist krydde det jo av dem. Dette er vertfal HS-TJR ![]() Tredje tysker var D-AILT som er en vakker Airbus ![]() Baltic med en vakker 757-W200 i dag også ![]() Dette er N127GG ![]() Dagens russer er VP-BWA ![]() En orginal 737-500 som ikke er stæsjet opp med winglets og tetta takvinduer. Dette er OK-XGD ![]() Våre franske venner var her med F-GFKZ i dag. ![]() Tyrkerne dro etter tyskerne med TC-JPJ ![]() Sola var så vitt gjennom skyene og traff LN-KHC med strålene sine Fortsetter..
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her er resten fra i dag.
![]() ![]() Nå begynner lyset å bli fraværende og jeg føler vel at jeg er på tynn is her PH-BPB ![]() Denne var svært velkommen ![]() Dette er vel en Dornier 328 OE-LIR Vakkert fly som ikke er så ofte innom ![]() Finnene var på tokt med OH-LKM ![]() Får vel ta med SAS for å rettferdigjøre Norwegian flyet. LN-BRO ![]() LY-RUN SAAB 340 ![]() OO-DJO drar hjem til Brussel ![]() Velkommen tilbake en annen gang.. og prøv under bedre lysforhold nestegang ![]() ![]() SAS for avslutte for denne gang. Håper bildene faller i smak.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her var det veldig mye bra. Må si du har tur med mange av turene dine med tanke på hvilke fly som kommer og går
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bra bilder. Som vanlig :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Bildene falt i smak.
![]() Hva gjorde Welcome Air på OSL og hvem hadde handling?
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her var det mye interessante maskiner! Skarpe og fine bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Var mye fine bilder her ..
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skumringsbildene ble jo riktig fine!
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig fine bilder
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Meget fin fotoserie dette her, variert - og
uten tvil lekkert!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nydelig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Håper å møte fler av dere på flysamlingen Lørdag 6. mars. Alltid hyggelig å bli kjent med likesinnede
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Pensjonist
|
![]()
Flotte bilder (som vanlig
![]() Håper jeg har flaks en gang å se den her nord. Lurer på om TOS er stor nok ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei, dere hadde jo C-5 på tos -92 eller var det -93 AN-124 er vel ikke så VELDIG mye større. Men det er kanskje andre krav til millitære fly? Den tiden kjørte jeg for Tromsbuss, husker jeg kom fra Futrikelv med rute-1 akkurat da den skulle ta av mot nord. Jeg stoppet bussen og forklarte passasjerene at jeg nok var litt tidlig i rura og måtte vente litt på klokka. Vi ble litt forinka til passeringstida på Kvaløysletta gitt
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Pensjonist
|
![]()
Stemmer det at C-5 var der i 92 (http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=55908) men jeg innbilte meg at AN-124 var større (må innrømme at jeg ikke har gjort hjemmeleksa og sammenlignet teknisk data
![]() Husker det var sånn trafikkaos grunnet en buss, ha,ha ![]() Kom på at det var et stort "USSR" fly der i forbindelse med "Kursk" (men da bodde ikke jeg der) Årsaken til buss forsinkelsene i TRO ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Må ellers bare si at det var flott serie fra OSL, hr Putzmeister! ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan kan Rygge gå så mye i minus når Torp går veldig mye i pluss? | NorwayDY | Flyforum | 23 | 16-08-2011 11:11 |
Utrolig mye fint på Osl | putzmeister | Bilder & foto | 16 | 19-06-2011 17:59 |
Mye fint de siste ukene | putzmeister | Bilder & foto | 23 | 15-06-2010 15:51 |
Osl 10. mai Korean, PIA og mye mye mer :D | Terje | Bilder & foto | 4 | 12-05-2008 12:24 |
Fint fly | ACA | Bilder & foto | 0 | 05-10-2007 23:02 |