![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
ja.. har merket at man har forskjellige flybroer.. dvs. at enkelte kan ta imot mindre fly enn andre.. eks i oslo kan ikke flybroene ta imot en e170, men det kan dem fks i amsterdam..?? er det *fleksibiliteten* det kommer an på el..??? håper å kune få noe svar: P
mvh matti-hadde bursdag på mandag... 15år: P ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gratulerer med dagen på mandag da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer.
![]() Forutsetningen for å bruke flybrorer er jo en del. F.eks så bør man kunne komme nærme nok uten at motorenene eller andre vitale deler av flyet er i broen før man kan kjøre på. Det er jo et rent konstruksjonsspørsmål og OSL har to typer broer. F.eks CRJ kan man bruke broer på og det gjelder også avro'ene (er ganske tett på dog) Jeg har ikke tenkt så mye på Embraer 170, så jeg vet ikke evt hvorfor den ikke skulle kunne bruke bro. Men vi har jo noen andre her som sikkert kan svare på det.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sorry folkens.....
![]() Siden jeg jobber med flyparkering må jeg bare sørge for litt korrekt info......EMB170 står på gatene på OSL de. ![]() Men siden vi ikke akkurat har MANGE Non Schengen gater og sjonglere med, kan det godt hende at den av og til blir parkert på fjern da. Daaaa går det mere etter størrelsen på hvem som ryker ut på fjernpark....
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|