![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Satser på en helgetur til Roma i påsken, og har planlagt å ta toget inn fra FCO til Termini. Dermed passer det godt å bo på hotell i gangavstand derfra. Betaler gjerne for å ha det litt ålreit, uten at jeg er noen Røkke akkurat. Noen anbefalinger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Bodd på BestWestern Universo i gangavstand fra Termini for 1,5(?) år siden. Ikke noe å klage over annet enn at da var det sommer og 35C så a/c-en sleit litt. Var nyoppussede rom og bad som var helt topp, super frokost også. Havnet der pga. sentral beliggenhet ifht, ja nettopp, Termini, og gunstig pris.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har bodd på Radisson Blu flere ganger, ok med ganske spesielle design rom. Rett ved siden av ankomsten til Leonardo Express. Koster vel fra 160€ og oppover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Anbefaler Radisson BLU rett ved Termini jeg også. Veldig enkelt og finne, rett over gaten for Termini. Fine rom med spesiell design som nevnt over og ikke minst en herlig takterrasse med nydelig utsikt over Roma. Der oppe finnes også et stort basseng og en hyggelig bar.
http://www.radissonblu.com/eshotel-r..._brand_3_romzh
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Er ikke sikkert bassenget har åpnet til påsken.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://www.hoteljulia.it/
Hotel Julia er iallefall "mitt" hotell i Roma, er man først i Roma så bruker man ikke tiden på hotellet, og det her er rent, ryddig og i en gammel bygård, som gir en litt annen følelse enn et kjedelig hotell i radisson-konseptet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hotel Mecenate Palace er mitt valg. 5 min. å gå fra Termini. Ligger tvers overfor Santa Maria Maggiore-kirken. Har bodd på noen av de andre hotellene i nærheten tidligere, men M.P. er favoritt!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk for alle tipsene. Etter endelig å ha studert alle sammen, endte jeg opp med å booke på Best Western Universo. Så er det bare å telle ned dagene til avgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
Vi bodde også nær Termini og her er reisebrevet med bilder og linker http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm . Kanskje du kan finne noe nyttig info der ;-) God tur
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hotellanbefaling Praha | LN-FHU | Reiseforum | 13 | 19-08-2015 20:39 |
Malta - hotellanbefaling? | TriStar | Reiseforum | 5 | 13-02-2012 19:21 |
Hotellanbefaling Kristiansand | kjeng | Reiseforum | 26 | 24-08-2010 20:45 |
Hotellanbefaling i Nice ? | ENGM RAMP | Reiseforum | 15 | 28-03-2009 15:53 |
København - hotellanbefaling ? | ENGM RAMP | Reiseforum | 16 | 17-11-2007 22:30 |