![]() |
|
![]() |
#1 |
Front section flyer
Join Date: Nov 2009
Location: Pattaya/Sarpsborg
Posts: 2,463
|
![]()
Den står på Osl enda. Noen som veit hva som har skjedd og når den evnt tar av?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,648
|
![]()
osl.no (en glimrende side for å finne ut info om flighter fra OSL) sier "Ny info 15:00".
Teknisk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Front section flyer
Join Date: Nov 2009
Location: Pattaya/Sarpsborg
Posts: 2,463
|
![]()
Takk
![]() Men lurte hvorfor det stod der, folka sitter inne i flyet og veit ikke noe. Derfor jeg lurte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Lover ikke godt. Nå ny info 1630
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Langt ut på landet
Posts: 1,434
|
![]()
Uten at jeg vet hva dette skyldes, har TG egne mekanikre på OSL, leier de inn noen eller må de få noen inn fra utlandet ved tech?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: ENGM/Råholt
Posts: 1,977
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: ENGM/Råholt
Posts: 1,977
|
![]()
Kansellert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Front section flyer
Join Date: Nov 2009
Location: Pattaya/Sarpsborg
Posts: 2,463
|
![]()
Ble visst hotell på pax i steden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,217
|
![]()
Hmm da aner det meg ja at 186 er opptatt for natten når jeg kommer på jobb i kveld.....
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Kommer det ny maskin i natt, eller sendes de videre med andre selskap.
Avgangen både i dag og i morgen er vel stapp fulle?
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,303
|
![]()
Det blir vel ombooking til ledige plasser vel?
Har de sendt noen videre til CPH eller FRA for å komme frem på tid? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,447
|
![]()
Det står ÈTD 1200 i morgen ...
Ingen SK973 i dag og både ARN og CPH går for tidlig til å få med seg noen, så de fleste venter nok til i morgen, tipper jeg ... Noen blir alltid booket om i slike tilfeller, men de fleste er nok på hotell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,035
|
![]()
Blir det da 2 TG777 på OSL i morgen formiddag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: ENGM/Råholt
Posts: 1,977
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.p...630#post475630 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2009
Posts: 1,523
|
![]()
Trist med slike delays, det tar gjerne litt tid å få av sted folk på longhauls-delay.
Forresten - noen her som husker alt oppstyret rundt TUI's kjempedelay like etter jul? Var vel rimelig mange her inne på forumet som hadde kvalifiserte meninger om at slike delays ville ikke Thai f.eks få, de hadde vel en maskin standby et eller annet sted, eller kunne ombooke direkte. Men sånn fungerer det ikke på longhauls. Sorry. Får håpe de finner hotell til gjestene..Og i mellomtiden jobber teknikerne på spreng. Spareparts går rimelig fort å få frem i dagens luftfart.. Tally-Ho |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Lillestrøm
Posts: 4,394
|
![]()
Når Thai maskinen og Thomas Cook A330 som har teck skal fikses ikveld/natt står de ute, eller leier de seg inn i SAS hangaren?
Mener den kan ta en A330, men usikker på en 777.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2009
Posts: 1,523
|
![]() Quote:
Litt pinlig å si det, men jeg er ikke sikker om A330 går inn der. Vet at alle vanlige check's står den utenfor på "plattan". Sikkert andre her som kan svare på om de kan ta den inn i SAS sin hangar, ved mer omfattende check's. Toppen av "finnen" er tett på 18 meter (A332), og vingene 60,3 meter. Men snuten får de nok inn...., ved behov. Tally-Ho |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2006
Location: Bodø
Posts: 898
|
![]()
Altså, det står nå 1x 777, 1x 330, 1x 757 (COA) og i tilleg kommer det en 747 opp i natt?
Om ikke annet blir det vel interesangt å se da...
__________________
Mvh Per-Kristian Jensen |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2007
Posts: 749
|
![]()
Korrekt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: ENGM/Råholt
Posts: 1,977
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva skjer med DK5756? | EspenRR | Småprat | 3 | 23-12-2015 19:02 |
Hva skjer med SAS944 | grindstein | Småprat | 0 | 06-05-2012 12:23 |
Hva skjer med SK2303?? | rampen | Register- og ATC-Forum | 6 | 18-03-2012 16:20 |
Hva skjer med BAW239? | KjetilK | Småprat | 11 | 24-05-2011 02:29 |
Hva skjer med DY idag? | RIBRO | Flyforum | 22 | 29-05-2009 21:47 |