![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er nå under 90 dager til vi reiser med KLM fra TRD-AMS-ATL, og det burde nå være mulig å finne seg et egnet sete på klm, men det er fortsatt ikke mulig.
Har forsøkt med både klm.com, airfrance.com og delta.com. uten hell. hva kan årsaken være? mvh Andre
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ring KLM så fikser de det sikkert over telefon.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ring 81 53 51 51
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gjelder den "90 dager før" regelen på flygninger som utføres av Delta også? Grunnen til at jeg spør er at jeg har en flygning med Delta liggende, som har KL codeshare nr, men jeg har ikke fått mulighet til å velge sete på denne..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ringte KLM kundeservice (flying blue customer service er stengt søndager), men han kunne ikke hjelpe meg da flight fra ams-atl er operated by Delta. Fikk så et nr til Delta, men de var selvsagt stengt på søndag.
Så da lurer jeg egentlig på det samme som spanair spør om. ![]() Andre
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vedr.. Delta kan du gå inn på deres side og booke sete der, dersom du har deres ref nummer..
Gjorde det selv på SYD-LAX bestilt gjennom AF . Ringte først KL/AF og de kunne ikke gjøre noe . Greit, tenkte jeg og gikk inn på Delta.com og alt gikk greit. Setebestillingen kom aldri opp på AF/KL sine sider... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vel, Andre, se på posten ovenfor..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SQ 777, jeg har forsøkt det flere ganger alt
![]() Not Available Coach Class The seat map for this flight is currently not available. Please try your request again later. Så jeg får ringe Delta i morgen. Men jeg synes det er rart at når jeg booker på klm.com så må jeg ringe delta for å få assigned seter . De burde ha et mere smidig system. Andre
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da har jeg ringt Delta hvor jeg pratet med en hyggelig dame som etter litt leting og venting fant min booking som viste seg og ha et annet ref. nr hos DL enn det jeg fikk hos KL.
Så nå har jeg fått de setene jeg hadde tenkt meg i utgangspunktet. Bare så synd at KL ikke selv kan handle dette. Iallefall, nå gleder vi oss stort til årets roadtrip ![]() Takk for hjelpen folkens Mvh Andre
![]() |
#10 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Hadde du gått hit, hadde du hatt flere muligheter. https://www.delta.com/myitinerary/itinLanding.action |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Spanair, jeg ringte (001)800 241 4141. Pratet med en Amerikansk dame ja.
På delta.com måtte jeg benytte e-ticket # for å sjekke status på booking ja. Jeg tenkte ikke så langt at Delta kanskje hadde en annen booking ref. Man lærer så lenge man lever ![]() Var litt usikker på sete konfigurasjon da jeg oppdaget at flighten er handlet av Delta og jeg faktisk ikke fant riktig flytype under Delta på seatguru, men det viste seg at det faktisk er et NWA-fly i Deltas innpakning. Endte opp med 29 D-E-G. Litt bedre plass for min høyre fot da de tre setene foran er plassert slightly til venstre for vår rad. Andre
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Godt at ting ordner seg, men hva slags maskin er det som har 29 D-E-G med en treseter foran som er forskjøvet til venstre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() http://www.seatguru.com/airlines/Nor...irbus_A332.php Er bare snakk om noen få små cm ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
http://www.seatguru.com/airlines/Nor...irbus_A332.php
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Får vel prøve å ta en tlf og se om de klarer å løse saken for min del også. Uansett takk for tipsa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Velge sete OneWorld | onkelskrue | Reiseforum | 6 | 01-03-2016 09:56 |
Velge sete på UA? | KLM 1200 | Reiseforum | 6 | 30-11-2013 16:21 |
Billettnr. for å velge sete hos Lufthansa | BårdK | Reiseforum | 9 | 17-12-2010 13:11 |
Sjekk inn og velg sete, NEI ønsker bare å velge sete | sail4fun | Reiseforum | 4 | 17-11-2010 17:32 |
Ikke lenger gratis å velge sete hos DY | Bizflyer | Flyforum | 1 | 13-01-2010 10:36 |