![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Liten artikkel fra dinside.no i dag ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Greit at jeg synes journalister er drit allerede, men Stine Okkemo kunne jo prøvd å lest kommentarene under bildeserien på "englishrussia"? Kommer fram at dette er noe sånn som DC-9 eller MD80 fra Ukrainian-Mediterranian Airlines - som forøvrig står på nettopp den lista hun linker til over selskaper som er "banned" i EU.
Det kreves så lite, her sitter man og gjør oppgaver i statistikk, men allikevel klarer jeg å spore opp hvor de bildene kom fra og hva de faktisk avbilder. Media i dag...... ![]() Last edited by Polaris; 01-02-2010 at 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Kjempeartig - Okkelmo er en god journalist. Hun sitter en dag og surfer ørkesløst på nettet og finner siden englishrussia og noen interiørbilder fra fly.
Hun tenker - å - var det ikke det jeg visste, der borte er det farlig å fly, det må jeg lage en greie på. Hvordan var det nå? Russland er vel nesten det samme som Sovjetunionen og i Sovjet hadde de et flyselskap som het Aeroflot. Da er det vel Aeroflot da. Det mest fascinerende er at hun bruker englishrussia som kilde. Saklighetsnivået der matcher nesten "din side". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dårlig skrevet. Når hun kan få journalistjobb, kan jeg det og.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er det langt mer spennende å fly amerikanske commuterfly ...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe-kaptein: – Vi sitter visst i feil fly | Nja | Småprat | 1 | 15-03-2013 14:31 |
OSL-TOS med SAS. Vi landet visst ikke i Alta med en gang... | EspenRR | Bilder & foto | 1 | 15-09-2012 08:18 |
Hva er så galt med Kinesiske/Russiske fly? (splittet) | jameson82 | Småprat | 26 | 26-11-2011 12:29 |
Russiske fly regs | sk931 | Flyforum | 2 | 13-04-2009 13:03 |
Kan noen hjelpe med info om 2 russiske fly??? | dimmaua | Flyforum | 3 | 23-12-2006 23:12 |