![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
http://www.imarkedet.no/php/art.php?id=215797
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Stilig!!! Håper det vil gi flere pax ombord!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er det noen som har detaljer om hva de EGENTLIG skal gjøre her?
LAst minute billetter som selges tett opp til avgang?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg ser for meg to scenarioer her. Det ene er etter Click & Go modellen til KLM, hvor det legges ut billetter for salg på mandag t.o.m. onsdag, og utreise er torsdag t.o.m. lørdag.
Det andre vil kanskje være etter WF-modellen. Man kunne troppe opp på flyplassen og kjøpe billett rimelig hvis det var plass. Etter hva jeg forstod.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hvis det skal være håp om å selge noe særlig med billetter, så må det jo være mulig å bestille andre steder enn i disken på flyplassen, f. eks. internett. Det er jo veldig få som gidder å dukke opp på flyplasser annenhver dag i håp om at det skal være noe billig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er SAS eneste selskap som tar betalt for infants uten å gi eget sete? | Theaviator | Småprat | 25 | 01-08-2012 12:07 |
SAS mister marked på eget hjemmemarked | Theaviator | Småprat | 39 | 26-06-2012 11:58 |
SAS sitt eget område på CPH | OSL-MRU | Flyforum | 1 | 13-01-2010 20:39 |
"Vi starter vårt eget LCC for å konkurrere med de nye LCC'ene" | CK | Flyforum | 6 | 02-11-2006 18:18 |
SAS Braathens med eget AOC | CK | Flyforum | 6 | 03-04-2005 08:18 |