![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Tog en långhelg i Düsseldorf fredag-måndag. I fredags var det ca 50 personer på planet och igår 31 (varav närmare 10 barn). Jag har tagit turen några gånger tidigare och även då noterat att kabinfaktorn var låg, men inte så låg som nu i helgen.
Är det alltid så här illa på denna linje? Ser det likadant ut för SAS? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kabinfaktor kan jeg ikke uttale meg om, men ruten går ofte med 737-600 hos SAS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Trafikken til dus på en fredag og fra dus på Søndag er nok motsatt av hva BIZ reiser.
Hm Boot i DUS snart, blir nok en tur ned da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kanskje en mulig CRJ rute for SAS. Det er en rute med mye business trafikk, men DY har jo hatt denne ruten ganske lenge, saa den kan vel ikke vaere saa ille, men vet ikke.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
SAS har vel fordelen med litt LH-feed fra DUS. Og flyr den vel i samarbeid med LH. CRJ fra LH om morgenen og 737 fra SAS om kvelden
Har selv hatt billett LHR-DUS-OSL for noen år tilbake |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er stille om dagen da - lave bookinger på de fleste avganger, time of the season!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Lidt OT: Også på DY-ruten CPH-AAL ser det ud til at de slider lidt med belægningen også. Mine forældre var med denne i mandags, hvor den blev fløjet af en 738 og her var det MAX. 30 pax med.
Når de ikke kan fylde flere folk i flyet til AAL hvordan skal det så gå på KRP, BLL og RNN - bliver interessant at følge.
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har reist SAS på ruten mellom OSL og DUS og det har alltid vært smekk fulle fly når jeg har reist. Dette inkluderer også et par ganger hjem på søndag kveld.
At kabinfaktoren er lav i begynnelsen av januar er vel ikke så rart. Det er jo ikke akkurat høysesong for weekendreiser? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Berlin DUS-OSL i dag, 17.07.2016 | raider66 | Spotteralerts | 2 | 18-07-2016 11:43 |
OSL-DUS-ATH-JMK-ATH-FRA-OSL | SlidesArmed | TripReports | 11 | 03-07-2012 16:07 |
Lufthansa overtar for Eurowings på OSL-DUS | Boeing_fan | Flyforum | 9 | 15-02-2012 17:06 |
32 bilder . AMS, DUS, FRA, OSL og GSE | Jørgen S | Bilder & foto | 33 | 12-11-2010 15:14 |
Forsvinner direkteruta OSL-DUS med SAS? | Desk pilot | Flyforum | 11 | 06-06-2007 00:43 |