![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
... fra Chiang Mai. Her behøver man ikke bekymre seg over kuldegrader og vanskelige kjøreforhold. Dagtemperatur som er opp og snuser på 30 og noen grader færre på kvelden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her borte i vest er man i full gang med forberedelsene for den neste Presidenten, man har satt igang byggingen av Ferry Force One, The Public Harbour House (Flyprats stampub) gjøres klar til å erstatte Mar De Lago, litt tvilsomt om Gull VVS vil virke ute på øya, uansett Bainbridge er klar for å levere neste U.S. President !!! Ha en god tirsdag
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad onsdag fra Scandic Nidelven. Snart klart for frokost - Norges beste:-) Flere møte før en 737 tar meg syd og hjemover. Bikkjekaldt her også...så planene om minst 10000 skritt kan bli vanskelig å oppfylle... Ha en varm dag der du er!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 11 trikken. -12 ute og en liten trekk i luften gjorde det litt kaldt på ørene. Men her er varmeovnen på fullt, så brenner nesten på den ene leggen. Ingen andre planer enn å kontorere og kanskje drive med litt administrativt småplukk når jeg kommer hjem. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra Alfaset. Tidlig på'n, gitt. Satser på avreise senest 16:00.
Etter jobb går turen til selveste Lillestrøm, der man skal høre på naboene til Alice som spiller opp. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - på kontoret er varmt, men ute var det 13 grader minus og en helv.... kald vind som guffete.
Holder meg inne resten av uka. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Brr morn frå London. Her er det visst semi-krise med det meste. Iflg. yr skal det vere nedbørsfritt i dag; det er bra, så kanskje eg kjem meg heim. Var ikkje mykje optimisme å spore på veirmeldingane for torsdag og fredag!
Får rusle ned til frukost, så bort til den ein smule rare konferansen igjen før det blir ein Uber rett sør til LHR etter lunch ein gang. Ull er tingen! ![]()
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Morgen fra snøstormen i sør!
Her er jeg faktisk glad for at jeg slipper å gå ut i dag. 10 minus og snøføyke frister lite. Nå har begge unga også fått seg influensa så nå ligger vi rett ut her alle 3. Er det rart at jeg drikker?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Vanlig kontordag i dag. Jobbgjesten vi hadde i går, som sa at "kulde er null stress", ombestemte seg. Etter å ha blitt med meg på fottur langs Akerselva i går, mente han å ha oppdaget et nytt nivå av kaldt. Et der øyeeplene stivnet og ansiktet fallt av.
Skjønner ikke hva han snakker om. Han fikk imidlertid sjokk på vei tilbake, når noen i tillegg badet fra brygga. Vel Vel... Han har bodd 14 år i Australia. Ha en fin En, kosmonauter
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra BGO. Første dag på 2,5 år uten årskort. Clarion klarte ikke diske opp med annet enn svart kaffe til frokost noe som kvalifiserer til skandale! Da kan man jo like greit bo på Comfort. Noen som sa i-landsproblem?
Ut på havet for fem dager før diverse kurs venter. Kona konstaterte tørt at jeg skal være hjemme 7 dager i mars... Forslag til hva en bør kjøpe i helgen når Mastercard har doble poeng? Blir iallfall en del SAS Credits. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Be henne holde ut. 7 dager er ikke sååååå lenge
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Her skal man til tannlegen hvor det skal stikkes, graves og trekkes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Det ble det ikke, for de hadde ikke tannkirurg der. De skulle derimot ha 580 kroner for det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hey-ho fra helt øst rett vestenfor!
Herlig vinterdag drar denne halvkorpulente kroppen opp og ut av nattvaktståka. Vurderte ski, men det er så upraktisk på hjemveien etter ettermiddagspilsnere i hovedstaden. Spaserskoene er derimot nitidig impregnert og pusset, og står nærmest og klynker etter å få kommet igang. Litt trekk fra både her og der i kulden, så skjerf og andre varmende accessoirer er lagt frem. Østerås - Nationalteateret er nok temmelig i nærheten av 10 000 skritt ![]() Småsprek midtuke ønskes!
![]() |
#16 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G’moorgen! Her vestpå har vi 8-10 grader og regn. Observerer med skadefro at enkelte som hoverte og gjorde seg morsomme da vi her i Atlanta-området fikk 20cm i desember, nå får hysterisk anfall uten engang å få målbar dybde. Jaja ..
Får familiebesøk i dag, så da blir det en tur til aerodromen for å plukke opp gjesten. Planlegger å dra nedover litt tidlig, så da blir det kanskje noen bilder etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Upgrade me....
|
![]()
God ettermiddag fra langt utti havet.
Her ble det evakueringsalarm og alle mann i livbåtene i natt. Ikke sånn kjempetrivelig. Og ikke så greit å få en "god natts søvn" etter den da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra Oslo - her er oppsigelse sendt til utleier, så i midten av måneden som kommer tar man jo over det som er mitt på et vis. Eller dvs teknisk sett bare en andel av et borettslag...Jetlagen sitter fortsatt i, men det går bedre og bedre dag for dag som man sier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag:-) | EB | Flyforum | 19 | 27-01-2016 15:54 |
God mandag ønskes! | Robbiedeluxe | Flyforum | 27 | 17-06-2013 15:06 |
God Onsdag | Hpkris | Flyforum | 21 | 23-11-2011 23:18 |
God onsdag | Someone | Flyforum | 16 | 14-07-2010 21:43 |