![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Rondane. Etter frokost så går turen nedover/sydover fra fjellet. Nå skal julen ryddes ut av huset... Ha en flott lørdag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Etter en god natts søvn, er man oppe og løper før kl. 07:00. Litt indretjeneste må utføres etter siste dagers festligheter. Utpå ettermiddagen blir det å hente frem en Aass juleøl eller to, en god bok og fyr på peisen.
Sounds like a plan? Ha en fin dag. Æssj! Slått med fire minutter av EB!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. 10t søvn etter nyttårsaften gjorde godt. Kaldt som faen, men har noen nye twin tip freerider ski som må testes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag! Selv om frokosten ennå ikke er inntatt, har vi da planer for dagen. Det innebærer en tur til en eller annen adekvat sportsforretning for å se på nye snowboard-sko til Kristin, og nye twin-tip ski til Eivind. Så tar vi det derfra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Städning och studier på schemat idag. En tur ut i -10 grader och sol borde jag hinna med också. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag. Har vært ute å luftet limoen en tur, før det ble kaffe, lunsj og forum. Blir en liten luftetur senere i dag, og så har jeg 1/2 tripreport jeg skal skrive ferdig kom jeg på nå...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god lørdag ifra et grått vesterålen. Nå går juleferien imot slutten med ekspressfart, og i morgen er det å sette kursen tilbake til Maura, slik at man kommer seg på jobbben mandag morgen kl 0700.
En en fredfylt lørdag forumrister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Sola skinner, minus 14.5 grader tilseier varme klede på utsida av døra ![]() ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag! Har allerede rukket innom jobben for å hjelpe litt en kollega. Dermed kom jeg opp kl 09, har god samvittighet og kan ta dagens første kaffe i sofaen. TV-sporten surrer litt i bakgrunnen her. Er ikke interessert, men synes det er litt koselig å se på folk som sliter i snøværet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
G'morn fra Byåsen, Trondheim. 16,5 kalde idag, det vil si ulevelig utendørs! Blir en klassisk sløve-innedag for meg, mao!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her skinner solen i dag og det er iskaldt "som vanlig". Global oppvarming etterlyses stadig her! Fikk sove deilig lenge i dag. Hva er galt med de stakkarene som er oppe i 7 tiden? Meningsløst, spør du meg! I dag er det ingen planer bortsett fra at jeg må en tur på butikken. Deilig det også! Tror jeg får prøve lottoen i dag også i håp om at det var min tur til å vinne noen millioner nå. Sjansen er jo liten, men den er tross alt mye større om man spiller eller om man ikke spiller har jeg hørt. Have a nice one! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra et beinkaldt Alpharetta, hvor arbeidsdagen er godt i gang ... Farmer er en slavedriver ..
![]() 5 kalde ute med windchill faktor som drar den ned til -12 ... ikke bare KRS som savner den globale oppvarmingen. Brrr .... og kaldere skal det bli. Var på Avatar 3D i går. Lenge siden jeg har sagt WOW etter en film, men Avatar var en slik. Og de som er kjent med de gamle platecovrene til Yes lurte nok som meg på om en del av inspirasjonen er hentet derfra ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Der kom det jagumeg to julekort til ... jula varer helt til påske!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]()
Da er det snart leggetid i avdeling litt-vest-og-drit-kaldt.
I morgen er det nok en arbeidsdag i Oslo og regner med at jeg med god margin har tid å starte morgentråden. Urk. Ha en god natt. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 11-04-2010 05:24 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 13-01-2008 00:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-08-2006 12:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 29-04-2006 18:16 |