![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Lysere utsikter?
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
zzzzzzz - meglere og analytikere er kun ute etter å mele sin egen kake, de tjener penger på kjøp og salg uavhengig av hvilken retning markedet går i.
Skal du investere i verdipapirer, les deg opp på de selskapene du vurderer og trekk dine egne konklusjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vi venter spent på 11.feb!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
noget specielt den dag ???? Bortset fra regnskaber
Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg holder meg langt unna flyaksjer ihvertfall.
For mye risiko for meg. Norwegian har gått opp 200% siste året. Imponerende. Men er det ikke noe som heter at ingen trær vokser inn i himmelen? Selskapet er i tillegg ungt og med betydelig risiko både i satsingen sin og i markedet som helhet. Og mens børsen har gått så det suser siste år, med omtrentlig dobling av hovedindeksen, så har SAS halvert verdien på aksjene, og vel så det. Og det til tross for en gigantisk snuoperasjon og massive kutt. Kuttene har også vært med på å minke grunnlaget for de virkelig store overskuddene, i og med at mye av inntektsgrunnlaget er borte. Nei, jeg har holdt meg til Cruise, gjødsel og telefon og forsikring det siste året jeg, og det er jeg igrunnen fornøyd med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Men snån seriøst, om det nå viser seg at SAS begynner å gjøre noe skritt rett fremvoer, så er det jo nesten fristende å si at den aksjen kan være gode penger i. -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian: Kjøp av billetter til samboer? | apeks | Reiseforum | 4 | 02-02-2014 20:58 |
Hvordan handler man aksjer i norwegian? | AirlineLover | Småprat | 4 | 09-10-2013 10:27 |
Finnair selger sine aksjer i Norwegian? | LN-Capt | Flyforum | 11 | 23-04-2013 21:27 |
SAS aksjer eller NAS aksjer | jager34 | Småprat | 5 | 27-04-2012 13:46 |
Kjøp SAS , Selg Norwegian | sail4fun | Flyforum | 18 | 13-11-2010 10:19 |