![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,420
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,477
|
![]()
Så planen er altså ta en MD-90 kropp, bytte ut midtseksjon og vinger, med et slags biplane konsept
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,420
|
![]()
Morsomt om fremtiden til Boeing kommer fra Long Beach;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
NorFlyer Front Row
Join Date: Jul 2006
Location: FL410
Posts: 1,205
|
![]()
52 meters vingespenn… morro for alle som driver med infrastrukturen på bakken som i stor grad er tilpasset vingespenn i code letter C (24-36 meter). Går såvidt i samme kategori som A310 og 767. Med 150-ish seter høres dette ut som noe som mer skal erstatte 737 enn en 767…. Skeptisk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2020
Posts: 1,396
|
![]()
Den cockpiten er for trang for 767 flyging uansett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,477
|
![]() Quote:
Nå er det vel først og fremt et eksperimentelt fly dette her? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,181
|
![]()
Hadde likt å sett hvordan denne ville sett ut med MD-95 kroppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,181
|
![]()
Bedre bilde av hvordan maskinen kan komme til å se ut.
Quote:
![]() https://www.nasa.gov/aeroresearch/na...will-look-like |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,588
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,181
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,420
|
![]()
Men fortsatt utrolig kult at Boeing må tilbake til røttene på Long Beach for å selge inn fremtiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,477
|
![]()
Programmet satt på pause
https://bsky.app/profile/theaircurre.../3lnl6kswrcz25 Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,420
|
![]()
Blir det nok en ny versjon av B737?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,283
|
![]()
Skulle ikke prosjektet NASA X-66 langt på vei være Boeings svar på Airbus' Wing of Tomorrow?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Men Il-96 var ikke død! | VC-10 | Flyforum | 47 | 02-06-2025 14:07 |
Men 737-600 var ikke død | Someone | Flyforum | 4 | 10-07-2023 12:29 |
Men A310 var ikke død | LN-AFG | Flyforum | 0 | 27-06-2018 11:46 |
Men 767'en var ikke død .. | LN-MOW | Flyforum | 13 | 25-04-2018 18:04 |