Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 19-12-2009, 04:18   #1
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Virgin God lørdag fra VX 759

Paa vei hjem til jul.....foerste stopp San Francisco 118 miles unna, 537 mph og 32067 ft. Gratis WiFi ombord (takk Google) chat med LN-MOW....
Old 19-12-2009, 04:54   #2
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Re: God lørdag fra VX 759

.. og microbrew ombord. Ser frem til side-by-side tripreport mot Ryanair Liverpool-Torp. Der er det vel bare sprit i brun pose å få ...

Her i Alpharetta holder jeg på å avslutte kvelden. For en gangs skyld noe bra på TV - The Who's konsert fra Kilburn i 1977 er jo en ubestridt klassiker. Punkerne som klatret opp fra kjellerne på den tiden blir som Penthouse Playboys i forhold. For en energi!!!!!!!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 06:04   #3
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

God morgen til flygende og ikke flygende korrespondenter i vest og resten av verden forøvrig. Her sånn omtrent på midten er det morgenstund med nespresso i koppen. Jeg håper dagens vakt på tolv timer går greit og rolig for seg uten de større utfordringer...

Og så blir det spennende om den varslede vestlandssnøen slår inn i dag. Ser ut som skyene har seget inn over Stavanger i natt så det kan jo bli spennende å se hva dagen bringer fra lufta.

Last edited by Twin Otter; 19-12-2009 at 06:20. Reason: Snøprat.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 07:10   #4
LN-MEH
ScanFlyer Molded

LN-MEH's Avatar

God morgen fra Tromsø! Dagen tilbringes på jobb, sneværet har gitt seg og det har blitt litt kaldere -2. Det skal bli enda kaldere sies det. VX759! Det var jo en Hawker Sea Fury i RN som hadde denne serial! Oups, nå var dette en smule OT, sorry!

Last edited by LN-MEH; 19-12-2009 at 07:16.
LN-MEH is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 07:46   #5
LN-AØR
ScanFlyer Crusty

LN-AØR's Avatar

God kveld fra Sydney. Min siste dag i denne fantastiske byen før turen går hjem til Norge i morgen med BA. Det blir en lang reise. Ha en flott dag forumister!
LN-AØR is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 07:49   #6
Redcap
ScanFlyer Silver

Redcap's Avatar

Nok en godmorgen fra Tromsø.
Gårdagens irrdag på jobb sitter fortsatt i kroppen og nå forsøker jeg å la kaffen vekke en småtrøtt kropp mens smårollingene raser rundt på gulvet.
Dagens gjøremål : bursdagsfest for seksåringen, risengrynsgrøt med familien og noen pils på byen på slutten av dagen.
Old 19-12-2009, 08:38   #7
grindstein
ScanFlyer Silver

En riktig god Lørdag ifra Maura. Denne dagen byr på en liten tur på arbeid for å klargjøre arbeidsbilen for to ukers ferie, og sette denne inn i varmen. Utover dette blir det en stille og rolig lørdag med den ukentlige risengrynsgrøten sånn i 3/4 tiden.
Old 19-12-2009, 09:36   #8
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Bislett. Oppe å hopper og snart blir det frokost før årets første skitur står for tur. "Grusskiene" er tatt frem og spørsmålet er om turen skal begynne fra Movatn eller Hakadal. I kveld er jeg hanket inn som kelner av samboeren til en kamerat med streng beskjed om 1. Still i dress 2. Sørg for at ingen glass er tomme....spørsmålet er vel også om jeg bør ta med hørselsvern? Ha en fin lørdag
Old 19-12-2009, 09:51   #9
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

God morgen fra Lillestrøm.. Kaldt , men alt ser lysende ut før avreise til SYD på mandag. dc8-63.. God tur hjem...
SQ 777 is online now   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 10:56   #10
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Kaldt!!! Tror jeg nøyer meg med en rask handlerunde med biff på handelista. Og så setter man kursen for en rolig kveld i heimen med fyr på peisen. Får finne fram en rødvin som varmer.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 11:18   #11
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Stavanger! Her snør det. Merker at jeg ikke er vant til snø lenger.

Deilig å våke opp i dag og tenke på at den ikke skal på jøbb for 13. Januar neste år....

I kveld står det juleselskap på tapetet, greit å få gjort de unna før vi setter kursen mot Junaiten

Jupp, ha en fin dag forumister!
Old 19-12-2009, 11:20   #12
zico77
Developer

zico77's Avatar

God morgon frå Trondheim!

Endelig helg. Fått meg ny android telefon, som så langt har vore ein fornøyelse I kveld blir det forsmak på julekvelden, med ekta eldhusrøykt pinnakjøt. Akevitten høyrer naturlegvis med, så det blir ein mektig aften

No er det helgemodus med kaffi og nett

Ha ein flott dag alle saman!

zico77 is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 11:28   #13
Eirik
Livsnyter

Mornings fra Oslo, botsøvelse med havregrøt her etter vel mye Masi Costasera Amarone classico i går. Gleder meg til nok en mer eller mindre fri-dag, og til å ta en tur ut i snø og kulde i Kongsskogen
Eirik is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 11:50   #14
JoeW
ScanFlyer Rusty

Fryktelig kaldt i København også - men her sykler vi for harde livet likevel... Sne ligger det også - balkongen min har hatt et snelag i flere dager... Med litt lesing i dag og i morgen settes kursen mot gamlelandet. Det blir deilig med litt ferie!
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 12:11   #15
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God formiddag herfra. Kaldt og overskyet/tåke, og litt hvitt dryss i lufta i dag tidlig. Kan noen på OSL vennligst hente tilbake den tåka som har stukket av fra kjøpesenteret der oppe?

Stort sett indretjeneste i dag tror jeg, i kveld blir det pinnekjøtt og diverse annet som skal fortæres og drikkes.

Old 19-12-2009, 12:53   #16
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Det snør det snør.... F**n....

Hvis noen ønsker seg snø, så kan de komme med til Egersund å hente. Frakt må ordnes på egenhånd...

God tur ønskes til alle de som skal ut å reise, om det er hjem til Norge eller flukt fra Norge Gleder meg til min neste reise på nyåret engang...

Ha en finere dag enn meg forumister
Old 19-12-2009, 13:33   #17
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra Puerto Plata. Da var det dags for retur til gamlelandet. Om 3 timer går turen til POP for en tur med CO og SK via EWR og OSL til BGO. Med dagens snøvarsel i Bergen, så kan jo det bli interessant. Ha en fin dag forumister.

Hickok is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 14:14   #18
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Det snør i Krsand også! Ikke så mye heldigvis!
Ble en vellykket aften i går. Reisekamerat T og jeg delte en drøy liter Jägermeister og en kasse øl! Great success!

Nå er det avslapping i heimen. Jr skal snart sendes til farmor, og far skal på julebord i kveld. Synes nok fortsatt at juletiden hadde vært bedre om man skiftet ut J med P. Men det er jo som kjent en annen skål!

Ha en fortsatt god helg!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 14:33   #19
FBU 4EVER
ScanFlyer Dusty

FBU 4EVER's Avatar

God morgen fra et tåkete og didsig Nærsnes. Det ble stor forsinkelse hjem fra CPH igår kveld pga. snø og en skare med "fine, miljøkjempende statsledere" som skulle hjem med alle de små flyene sine. Jumboer i fleng, en gammel 707 sto det også på tarmac (hvor kom den fra?) samt mye annet.
Det ble sent i seng, med dertil sen oppstandelse her i huset. Nå skal et par julepresanger pakkes før det blir bytur og middag på Baltazar Enoteca med ex-svigerinne og hennes datter. En tradisjon vi har hatt i en 10-11 års tid.
Ha en fin ettermiddag.

Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo!

Dagens Alfista: Hvadda fottur?

"Jag är Stabækfan, hva fan är ni?"
FBU 4EVER is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2009, 14:58   #20
OJB
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra Tananger,
Snøværet i Skottland kom omsider her over også.
Det ble sent hjem fra ABZ igår her og.Nesten 3 timer seint til Sola med SK4616 og LN-BRQ. I Aberdeen snødde det som bare pokker , men skottene er ikke så drevne med å koste rwy ren for snø.
I tillegg gikk det trengt med tilgang til standplassene også. SK4615 ble stående 1 time før de kom til standplass og fikk losset pax'en.
Deretter skulle kjerra de-ices av SGS med 2 biler og 2 mann pr bil- Det var tydelig at rutinen ikke var tilstede her.
Men vi kom da hjem til slutt og da bar det rett på juletreff i slides -mafiaen her i bygda. Det var mye god drikke og "lått og løye" utover natta.
Etter 20 timer på beina ble det etter hvert tid for å hvile øye.
Idag er juletreet tatt inn og så blir det pinnekjøtt middag med noe godt å drikke til.
Ha en fortsatt finhelg forumister.
OJB is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules