![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Paa vei hjem til jul.....foerste stopp San Francisco 118 miles unna, 537 mph og 32067 ft. Gratis WiFi ombord (takk Google) chat med LN-MOW....
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
.. og microbrew ombord. Ser frem til side-by-side tripreport mot Ryanair Liverpool-Torp. Der er det vel bare sprit i brun pose å få ...
![]() ![]() Her i Alpharetta holder jeg på å avslutte kvelden. For en gangs skyld noe bra på TV - The Who's konsert fra Kilburn i 1977 er jo en ubestridt klassiker. Punkerne som klatret opp fra kjellerne på den tiden blir som Penthouse Playboys i forhold. For en energi!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen til flygende og ikke flygende korrespondenter i vest og resten av verden forøvrig. Her sånn omtrent på midten er det morgenstund med nespresso i koppen. Jeg håper dagens vakt på tolv timer går greit og rolig for seg uten de større utfordringer...
Og så blir det spennende om den varslede vestlandssnøen slår inn i dag. Ser ut som skyene har seget inn over Stavanger i natt så det kan jo bli spennende å se hva dagen bringer fra lufta. Last edited by Twin Otter; 19-12-2009 at 06:20. Reason: Snøprat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Tromsø! Dagen tilbringes på jobb, sneværet har gitt seg og det har blitt litt kaldere -2. Det skal bli enda kaldere sies det. VX759! Det var jo en Hawker Sea Fury i RN som hadde denne serial! Oups, nå var dette en smule OT, sorry!
![]()
Mad dog... Last edited by LN-MEH; 19-12-2009 at 07:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Sydney. Min siste dag i denne fantastiske byen før turen går hjem til Norge i morgen med BA. Det blir en lang reise. Ha en flott dag forumister!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nok en godmorgen fra Tromsø.
Gårdagens irrdag på jobb sitter fortsatt i kroppen og nå forsøker jeg å la kaffen vekke en småtrøtt kropp mens smårollingene raser rundt på gulvet. Dagens gjøremål : bursdagsfest for seksåringen, risengrynsgrøt med familien og noen pils på byen på slutten av dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god Lørdag ifra Maura. Denne dagen byr på en liten tur på arbeid for å klargjøre arbeidsbilen for to ukers ferie, og sette denne inn i varmen. Utover dette blir det en stille og rolig lørdag med den ukentlige risengrynsgrøten sånn i 3/4 tiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Oppe å hopper og snart blir det frokost før årets første skitur står for tur. "Grusskiene" er tatt frem og spørsmålet er om turen skal begynne fra Movatn eller Hakadal. I kveld er jeg hanket inn som kelner av samboeren til en kamerat med streng beskjed om 1. Still i dress 2. Sørg for at ingen glass er tomme....spørsmålet er vel også om jeg bør ta med hørselsvern?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.. Kaldt , men alt ser lysende ut før avreise til SYD på mandag. dc8-63.. God tur hjem...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kaldt!!! Tror jeg nøyer meg med en rask handlerunde med biff på handelista. Og så setter man kursen for en rolig kveld i heimen med fyr på peisen. Får finne fram en rødvin som varmer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Her snør det. Merker at jeg ikke er vant til snø lenger.
Deilig å våke opp i dag og tenke på at den ikke skal på jøbb for 13. Januar neste år.... I kveld står det juleselskap på tapetet, greit å få gjort de unna før vi setter kursen mot Junaiten ![]() Jupp, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#12 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Endelig helg. Fått meg ny android telefon, som så langt har vore ein fornøyelse ![]() ![]() No er det helgemodus med kaffi og nett ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Mornings fra Oslo, botsøvelse med havregrøt her etter vel mye Masi Costasera Amarone classico i går. Gleder meg til nok en mer eller mindre fri-dag, og til å ta en tur ut i snø og kulde i Kongsskogen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fryktelig kaldt i København også - men her sykler vi for harde livet likevel... Sne ligger det også - balkongen min har hatt et snelag i flere dager... Med litt lesing i dag og i morgen settes kursen mot gamlelandet. Det blir deilig med litt ferie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag herfra. Kaldt og overskyet/tåke, og litt hvitt dryss i lufta i dag tidlig. Kan noen på OSL vennligst hente tilbake den tåka som har stukket av fra kjøpesenteret der oppe?
Stort sett indretjeneste i dag tror jeg, i kveld blir det pinnekjøtt og diverse annet som skal fortæres og drikkes.
![]() |
#16 |
Browncoat
|
![]()
Det snør det snør.... F**n....
Hvis noen ønsker seg snø, så kan de komme med til Egersund å hente. Frakt må ordnes på egenhånd... God tur ønskes til alle de som skal ut å reise, om det er hjem til Norge eller flukt fra Norge ![]() Ha en finere dag enn meg forumister ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Puerto Plata. Da var det dags for retur til gamlelandet. Om 3 timer går turen til POP for en tur med CO og SK via EWR og OSL til BGO. Med dagens snøvarsel i Bergen, så kan jo det bli interessant. Ha en fin dag forumister.
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det snør i Krsand også! Ikke så mye heldigvis!
Ble en vellykket aften i går. Reisekamerat T og jeg delte en drøy liter Jägermeister og en kasse øl! Great success! Nå er det avslapping i heimen. Jr skal snart sendes til farmor, og far skal på julebord i kveld. Synes nok fortsatt at juletiden hadde vært bedre om man skiftet ut J med P. Men det er jo som kjent en annen skål! Ha en fortsatt god helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et tåkete og didsig Nærsnes. Det ble stor forsinkelse hjem fra CPH igår kveld pga. snø og en skare med "fine, miljøkjempende statsledere" som skulle hjem med alle de små flyene sine. Jumboer i fleng, en gammel 707 sto det også på tarmac (hvor kom den fra?) samt mye annet.
Det ble sent i seng, med dertil sen oppstandelse her i huset. Nå skal et par julepresanger pakkes før det blir bytur og middag på Baltazar Enoteca med ex-svigerinne og hennes datter. En tradisjon vi har hatt i en 10-11 års tid. Ha en fin ettermiddag.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Snøværet i Skottland kom omsider her over også. Det ble sent hjem fra ABZ igår her og.Nesten 3 timer seint til Sola med SK4616 og LN-BRQ. I Aberdeen snødde det som bare pokker , men skottene er ikke så drevne med å koste rwy ren for snø. I tillegg gikk det trengt med tilgang til standplassene også. SK4615 ble stående 1 time før de kom til standplass og fikk losset pax'en. Deretter skulle kjerra de-ices av SGS med 2 biler og 2 mann pr bil- Det var tydelig at rutinen ikke var tilstede her. Men vi kom da hjem til slutt og da bar det rett på juletreff i slides -mafiaen her i bygda. Det var mye god drikke og "lått og løye" utover natta. Etter 20 timer på beina ble det etter hvert tid for å hvile øye. Idag er juletreet tatt inn og så blir det pinnekjøtt middag med noe godt å drikke til. Ha en fortsatt finhelg forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Zadar | robertaas | Flyforum | 15 | 25-09-2016 00:03 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 15 | 02-08-2014 21:59 |
God lørdag fra Shanghai | Hypern | Flyforum | 23 | 05-04-2014 22:52 |
DY 759 11.09.08 | LTH | Register- og ATC-Forum | 2 | 11-09-2008 18:13 |