![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,504
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2008
Location: Stavanger
Posts: 1,539
|
![]()
Nå har jeg sett det og!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2009
Posts: 286
|
![]() Quote:
Da er vel spørsmålet hvor dyrt dette blir å montere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]()
Dette blir i praksis nesten det samme som å øke by-pass ratio på fan. Og dette er en markant forbedring i fuelburn på disse fuelslukerne.
Dyrt å få sertifisert, dyrt å montere. Men i en flåte som AA sin, er det MYE å spare på denne modifikasjonen.
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2007
Location: Ræge
Posts: 200
|
![]()
Det blir også mindre støy. De har planer om å sertifisere denne modifikasjonen,slik at den tilfredstiller kravene til STAGE 4
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan IKKE bruke thrust reverser | krølle | Flyforum | 6 | 02-02-2011 07:42 |
American Airlines | sk931 | Flyforum | 3 | 30-12-2009 00:20 |
American Airlines | LN-SSL | Flyforum | 6 | 26-12-2006 12:46 |
American Airlines | SAJblue | Flyforum | 4 | 10-12-2006 17:47 |
American + United | EB | Flyforum | 4 | 02-05-2006 06:03 |