![]() |
|
![]() |
#1 |
Banned
|
![]()
Hei
Når jeg skal laste opp bilder nå bruker jeg photobucket men jeg merker de ødelegger litt av bildene mine. Er det noen som vet om noen andre opplasting steder på nettet som brukes til fly bilder?? Har prøvd jetphotos men da jeg skulle laste de opp kommer det feilmelding at de er for store og jeg bruker et Nikon D40 og bruker den minste bildestørrelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
flickr kan vel også brukes
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tinypic er også et alternativ. (http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=54310).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Prøv flickr. Anbefales iallefall fra min side!
![]() Denne er sakset fra http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=55584 Re: Fangsten fra PHX -------------------------------------------------------------------------------- Quote: Originally Posted by BU767 EDIT: Beklager men ser at disse bildene er nesten ubrukelige. Er jo ikke skarpe i det hele tatt, etter at jeg har brukt Photobucket. Er ikke slik naar jeg ser dem paa min computer ???????? Ja, jeg har samme opplevelsen med Photobucket og skarphet.' Jeg tar og laster de opp på Flickr. Aberet er at jeg må logge meg ut fra kontoen etterpå og finne frem bildene som en anonym bruker ved å søke meg selv opp og høyreklikke på alle bildene og kopiere ut stien til bildet. Eks: **http://farm3.static.flickr.com/2459/...e2f3ef2e_o.jpg** For at det skal vises på som et bilde her på denne siden må du legge til [IMG]før og etter selve adressen[/IMG] Slik ser det ut med [IMG og [/IMG] før og etter: Dette tar noe lengre tid, men det verdt det mht at du beholder bildet som det er og at det ikke blir modifisert pga opplastingen.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg bruker Flickr er er godt fornøyd
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Alternativt kan man kjøpe eget domene og legge dem ut der slik som jeg gjør. Da blr de så store eller små som man selv ønsker. Det koster jo ikke allverden heller i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Näst efter egen domän är flickr det bästa alternativet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny liten 101 på opplasting av bilder | gilera | Bilder & foto | 1 | 22-05-2013 18:25 |
Opplasting av bilder på forumet | flysas94 | Bilder & foto | 1 | 10-07-2011 11:27 |
Liten 101 på opplasting av bilder | atck | Bilder & foto | 9 | 06-08-2010 01:49 |