![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flere som er lei av selskap som ikke tilbyr dette?
De jeg bruker mest, som er verstingene ang. dette er Lot, Klm, Czech airlines og Lufthansa... Begynner og bli lei av og bestille returer jeg vet jeg ikke blir og benytte. I tillegg må jo dette koste selskapene mye penger hvis mange nok er oppmerksom på dette? eller går det "opp i opp" regnskapsmessig for selskapene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
I den grad det er mulig er det jo bare å reise med andre?
Selv elsker jeg å hate SAS, men de skal ha skrut for enveisprising selv på IC. Bruker ofte J-klasse èn vei og Z-klasse andre veien. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Når alternativene ikke er der så blir det vanskelig.
Sas har ikke enveisprising på IC i rette forstand, de lar deg velge forskjellig klasse ja, men prøv og bestill en enveisbillett så skyter prisen i været, dog ikke like mye som de andre ovennevnte selskaper da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]()
Sånn har vel alltid vært? Det er jo også som regel helt forskjellig pris om du reiser t/r OSL-BKK i forhold til vv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og noen ganger er det billigere OSL-LHR-zzz enn å kjøpe LHR-zzz, andre ganger motsatt.
I "gamledager" var det jo bare mulig å få tak i gunstige billetter hvis man kjøpte t/r med helgestopp, har flettet nok billetter til flere kortstokker. Nå er det noen som henger igjen med "gamle" regler på shorthaul, på longhaul er det vel fremdeles mer vanlig med helgestopp hos de fleste.
![]() |
|
|