![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Som dere ser i min avatar skal jeg ut å reise med Emirates i Februar. Jeg kjøpte mine billetter på siden til Widerøe, og betalt dem med visakort. Nå har det seg slik at det kortet som ble benyttet ved betaling er mistet/stjålet i ettertid. Hvordan er reglene for å må fremvise benyttet betalingskort ved incech/boording på intercontinentale ruter? Og er det mulig å få Widerøe eventuelt til å legge inn et annet betalingskort jeg kan framvise om det skulle bli aktuelt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Reise selv med EK i oktober, viste aldri kortet vi hadde betalt med, hverken i LHR, DXB eller CPT. Aner ikke hva standardprosedyre er.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis du har kjøpt hos et reisebyrå (som WF er i denne sammenheng) så er det vel ikke noe krav om å ha med kortet?
Da er det jo WF som betaler EK - ikke du.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Snakket med WIF idag, og de sa at dette ikke er noe problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KLM med betalt restaurant i lounge | robertaas | Reiseforum | 11 | 07-06-2019 09:54 |
Gratis flyreise med Norwegian? | Andre1980 | Småprat | 9 | 16-08-2015 19:56 |
Emirates med første operatør med >600 seter i A380 | Someone | Småprat | 8 | 29-07-2015 10:23 |
Emirates med fine priser i C fra Kiev til Asia Jan-Apr 2014. (NB! Kort frist...) | HS-TLD | Reiseforum | 0 | 15-12-2013 16:21 |
Betalt flybillett med Visa | ENGM 911 | Reiseforum | 4 | 16-02-2009 13:47 |