![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Savner litt denne byen siden to år siden sist. CSA har nå "velg og vrak datoer " i tilbud hit helt inkl. april neste år for kr. 1.084 tot. Ikke gærnt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Knall tilbud, og CSA er absolutt et godt selskap som jeg kommer til å velge igjen på senere PRG-turer. Absolutt ingen grunn til å fly Norwegian på denne ruten, når CSA har tilbud til 995 t/r, samt langt flere og bedre avgangstider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
For ikke snakke om gratis mat og drikke!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sant.
Flydd CSA OSL - PRG en rekke ganger selv.. Og faktisk PRG - FCO / retur. On time, god mat og bra overall service. Mest fornøyd når det står en A319 ved gaten; 737'ene er noe eldre, synlig wear and tear og som vanlig et godt stykke fra 319 på støy-komfort siden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Etter litt streiking i Frankrike (tror jeg vi var booket med DY fra ORY tilbake - men denne var innstilt) - fløy vi faktisk CDG-PRG-OSL med OK en gang. Tror vi fikk C-billetter dagen før for type 4-5000 - en vei. Gunstig priset ihvertfall, og ingenting å utsette på service.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og de har vel fortsatt 14 kg som grense på håndbagasje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jepp.
A319 er ikke så verst, men har bare fått den én gang på OSL, ellers bare 737. Blir vel sakte men sikkert byttet ut ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vel, siden i går har CSA droppet 12.00 flighten til PRG, så nå er det ned til to om dagen. Den økonomiske realitet slår vel til der også..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ser at CSA stadig reklamerer i norske aviser og på norske nettsider for reiser ut i Europa, ikke bare til Praha. Selskapet prøver tydelig å etablere seg som et alternativ til KLM, Lufthansa og Air France.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
CSA er også et godt alternativ til ATH, en kollega reiser med de ATH-PRG-OSL i sommer til en meget god pris
![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() Det frister veldig å prøve OK til PRG i sommer. Virker veldig lett å finne avganger til laveste pris med dem, uten at det behøver å bety så mye annet enn at de har problemer med å fylle flyene. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg så kun på neste vinter, der er kl 1200 avg helt forsvunnet..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Akkurat, ja det er nok ikke grunnlag for tre daglige med OK pluss DY i vinterhalvåret i alle fall. Men er imponert over prisene til CSA. I likhet med deg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her er en ikke så veldig god IC-opplevelse med CSA. Vet ikke om jeg skal le eller gråte
http://www.airliners.net/aviation-fo...ad.main/97953/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Aviation Junkie
|
![]()
Nå har vel ikke tre daglige vært helårs uansett, så dette var vel som forventet. Du skremte meg litt med din første post der. Skal med 12-avgangen om knappe to uker, og hadde ikke fått noe varsel om endringer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He, he .. Men den var planlagt 21. des ( hadde booking ) som ble kansellert. Ellers var den planlagt hele vinteren kl 12 siden jeg så på mange alternative datoer i feb-mars inntil 12. mai, men da forsvant kl 12 avgangen på alle mine alternativer.
Likte egentlig å reise kl 12 istedenfor 0755.... Men never mind, har booking kl 12 i februar 2010 . ![]() Men ingen klager, OK har to ut av tre på vinteren til PRG . SK har fjernet veldig mange destinasjoner i sommer. Men med OK får man det likevel til i Europa. Last edited by SQ 777; 17-05-2009 at 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Aviation Junkie
|
![]()
Synes også 12-avgangen er grei. Må jo opp så sabla tidlig når man skal med morgen-avgangen.
Ellers liker jeg også OK til PRG. Og skal man videre ut, så synes jeg PRG er en grei flyplass å "connecte" på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
En liten endring til nå til vinteren, avg. 0800 istedetfor 0755, flytype ned i størresle til 735 fra 734,,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
...eller opp i størrelse kanskje?
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CSA slo sammen Praha-ruten fra Sola og Kjevik: Ingen suksess | oskarflekkefjord | Flyforum | 10 | 15-01-2016 00:55 |
Norwegian til Praha | scspartan76 | Register- og ATC-Forum | 1 | 18-08-2015 19:57 |
CSA starter Praha-Stavanger S15 | Vede | Flyforum | 31 | 02-07-2015 05:49 |
CSA starter Praha-Kristiansand | OttoL | Flyforum | 7 | 17-02-2015 14:24 |
CSA Czech Airlines starter Praha-Gøteborg via Hamburg | Trdfly | Flyforum | 7 | 06-08-2014 22:32 |