![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra OSL..
Klar for en av mine siste dager på gate.. 1 nov så er det ut på ramp som lagleder... ![]() Møtte sesongens første salt bil på vei til jobb i dag.. Tror kong vinter er på vei... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. I dag skal kontrakt underskrives og leiligheten får ny eier, endelig. Ellers blir det "ærbe" i kveld. Blir været bra tar jeg turen nordover litt tidligere. Kameraet trenger å luftes, så da er det å håpe på at noen lekkerbiskener sveiper forbi. Ha en knakanes god blåmandag.
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag morgen!
Her er det tidlig opp for å rekke flyet til Oslo. Deretter skal det reises ut på bølgan blå med Color Fantasy! Så får vi bare håpe at det går bra! Ha en god uke! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Business or pleasure?
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon, mandag morgon!
![]() Då var helga over, og det var ei roleg oppleving. No er det tilbake til kvardagen, og nye oppgåver. I løpet av veka så skal me prøva på eit strøk maling på pipa, siste som står att av fase ein i oppusssinga. Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
gud mauning
![]() Våkner nok etterhvert, kos dere idag folka ![]() Det å sette sammen ett IKEA møbel er mye av det samme som å ta med hjem ei blondi du har sjekka opp på byen.. det er først når du står med ett bein i hver hånd at du finner ut at det mangler miinst ei skrue..
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det mandag gitt. Da var det brette opp armene og hive seg i kast med ei ny uke. Det blir møter og planleggingsmøter i dag. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo, trøtt som f.... og det hjelper det lite at jeg må både gjøre egne og andres arbeidsoppgaver idag. Men inntil videre sitter jeg hjemme og venter på flisleggeren skal dukke opp. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Kautokeino!
Her skal 300 reinsdyr kontroleres før de ender sine dager som finnbiff! Men først kaffe og Scanair.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God blåmandag fra Oslo!
Her startet dagen med en kranglete bil, og motortemperaturen holdt seg på rødmerking hele veien til jobb. Setter den på verksted igjen i dag. Så får man se om det er verdt å reparere den eller om det blir "ny" bil snart.. Ellers er det voldsomt mye å gjøre på jobb denne uken, men det er jo sånt man lever av, så det er kun å kjøre bånn gass som gjelder ![]() Ha en bedre mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Riktig god morgen fra Kastrup, hvor jeg nå sitter og jobber litt i påvente av et møte jeg skal ha her i København i dag. Landet her tidlig i morges etter en meget bra reise med SAS fra Washington i natt. Nå er frokost inntatt, dusj gjennomført, og jeg er klar til en ny spennende dag i denne fantastiske bransje :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Uansett lykke til på ny avdeling og håper du trives ![]() Her i Jakarta er det allerede ettermiddag og har nettopp vert på kontoret for å levere noen papirer. Spist god Amerikansk lunch på Wendys. Ellers blir det å slappe av i bassenget. Last edited by MountainDew; 18-10-2010 at 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra Helsfyr..
Har fått kommet seg på jobb, hvor mye ligger å venter på en. Så man får vel begynne med det som haster mest. Så får man se hva en finner på når man er ferdig med dagens gjøremål på jobb.. Ha en fin mandag alle sammen ![]()
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
Fruen sendt på jobb, ungene i barnehagen og jeg har fått varmen med en kopp kakao og lest igjennom Aftenposten. Snart blir det å sette kursen mot OSL og siste kvelden i denne jobbhelgen. Før det blir 6 dager fri. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Her er arbeidsdagen godt igang, seinvakt idag og hjemme venter riving av listverk og gulvbelegg. Blir en arbeidssom dag detta..... Ha en strålende dag folks ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som byr paa 6 smaa roede denne moerke morgenen. Vaeret skal etter sigende vaere bra, skal dobbelsjekke naar det blir lyst. Naa blir det frokost og skolebuss foer ukens foerste CoreMOW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra et grått og fuktig Nærsnes. Skulle begynt på den store megarunden hos tannlegen idag, men forkjølelsen henger i fremdeles og jeg tør ikke la tannlegen bore når jeg sitter og harker og hoster. Så det får bli en annen dag istedenfor. Må stryke noen skjorter idag, ellers ikke noe. Ikveld kommer lensmannen for Røyken og Hurum til klubben vår for å fortelle om stillingen på den fronten i kommunen vår.
Ha en fin dag.
![]() |
#19 |
Free Luigi
|
![]()
Signalbehandlingshjemmeeksamen = FERDIG
![]() WOOOOOHOOOOO ![]() ![]() Nå... ekspressbussen inn til byen og ØL ØL ØL! (Før hverdagen begynner igjen, man har trossalt ett prosjekt, en hjemmeeksamen og tre skoleeksamener igjen før det er juleferie.) ![]() Ha en nyyydelig dag peeps! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei og hå. Sovemorgen i Stavanger. Prøver å dra det ut lengst mulig siden jeg skal over i nattemodus. Men er man våken, så er man våken. Varme rundstykker til frokost....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandags morgen | LN-BLO | Flyforum | 14 | 09-04-2012 20:49 |
God Mandags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 19 | 31-05-2010 16:51 |
God Mandags morgen.... | FestiVal | Flyforum | 18 | 13-07-2009 19:57 |