![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Kom inn fra CPH i går med LN-BUF eksakt kl 11.30.. Satt på sete 5A og hadde en flott lav innflyging sørfra. Da jeg tittet ut av vinduet før vi kom til terminalen , så jeg innen samme synsvinkel: CO 39 taxet ut fra Gate 53 og til høyre CO 138 fra EWR gled inn for å ta samme gate minuttet senere, men i kloss i halen var US som svingte litt til høyre til gate 48 (?). Midt i i dette så jeg TG sin A345....
![]() Hvilket neste overjøiske selskapet kommer snart og gjør plassen extra trang ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Nannestad
Posts: 984
|
![]()
Ja det kan jeg tenke meg. Men Thai var med A340-600 igår.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
He, he godt sagt, Grindstein...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]() Quote:
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Nannestad
Posts: 984
|
![]() Quote:
Da er morracharten dratt, og Thai er ferdig losset. Co kommer ca halv ti, og da er Bordinga på Delta kommet godt igang. Co drar 11.25 og US drar 1300, det samme gjør Co på de dagene de har to avganger. Og Co nr to kommer når Co nr en skal dra. Og enda skal det da være grei plass til fly som skal til London og andre plasser i England/non-schengen områder. Det eneste problemet er plassen inne på non-schengen. Men det er jo overfylt bare NAX skal sende et fly til London så alikavell. Tør ikke tenke på hvordan det er der kl 1230 når pax til US/CO og Thai er inne i området. Men i perioden 0800 til 1000 skal ikke det være det største problemet. Last edited by grindstein; 27-06-2010 at 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2010
Posts: 289
|
![]()
Disse situationer kan let blive "underholdende" hvilket CPH er et glimrende eksempel på. Her flytter man ofte rundt på metal i lange baner, således at eks. DL´s JFK maskine bliver kørt på remote, mens QR bliver flyttet gate osv. osv.
Er ikke i tvivl om at byggeafdelingen hos CPH sidder og tegner på hvordan man kan lave en udvidelse af non-schengen. Mens der nok er et par stykker oppe i tårnet som jævnligt har hovedpine ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mitt syn på en IL-62 | putzmeister | Bilder & foto | 22 | 09-06-2011 21:41 |
Mitt syn på Flydagen | Halvorsn | Bilder & foto | 12 | 01-06-2010 22:31 |
Uvandt syn :O | enva | Bilder & foto | 6 | 08-05-2009 14:35 |
Utrolig vakkert syn | EB | Flyforum | 9 | 07-08-2006 12:07 |
Utrolig syn | Airbus 330 | Flyforum | 19 | 09-06-2005 00:04 |