![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Waverley Hills Shiraz 2005 fra The Costal region" i Sør Afrika er ukens Scanvin. Denne passer godt til årstiden, mat av storfe og vilt.
Koster NOK 139,90 på Vinmonopolet og er nesten utelukkende laget på Shiraz druen med litt Cabernet Sauvignon. Mørk rød farge og smak av krydder, bær og brent tre... Fyr opp peisen og sett deg i go`stolen med et glass av ukens scanvin... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har en Allesverloren Shiraz liggende. Men får vel teste denne også en dag.
Noe helt annet, om jeg får lov: Er det noen som har et vintips som gave. Det dreier seg om en 40-åring som setter stor pris på vin, og han har en forkjærlighet for italiensk vin. Jeg tror at hans normale "øvre grense" for egne innkjøp ligger på 300 kr. Ville det være en bra gave å finne fram en god flaske til f.eks. rundt 500 kr? Eller ville jeg få mer om jeg valgte ut 2 flasker til ca 300 NOK? Har også vurdert å ta "harry-varianten" ved å kjøpe f.eks. en årgangs Portvin eller armagnac fra 1969, men dette er det vel litt vanskelig å finne. Skal til London på tirsdag, så har mulighet for å handle der. Øvre pris synes jeg bør være 600 kr. Tips mottas med takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk, det høres lurt ut, ja. Da har jo han to å se fram til, også. Litt kjedelig med en flaske 600 som kanskje ikke faller helt i smak.. Nå er det slik at det er som regel han som anbefaler til meg, men jeg får vel følge stjernene på f.eks. Vinforum, så er jeg nok rimelig på trygg grunn, vil jeg tro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
To flasker Tommasi Amarone vil aldri være feil! Jeg ville iallefall være veldig glad for å motta en slik gave! Sjekk vintipset på denne fra et par uker tilbake!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hadde nok også blitt mest glad for 2 x 300 - men egentlig kanskje like glad for 4 x 150...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Scanvin # 44 på scanair.no i 2009 - fortsatt rødt! | EB | Flyforum | 0 | 30-10-2009 06:00 |
Scanvin # 41 på scanair.no i 2009 | EB | Flyforum | 0 | 10-10-2009 06:41 |
Scanvin # 40 på scanair.no i 2009 | EB | Flyforum | 2 | 02-10-2009 10:35 |
Scanvin # 6 i 2009 - Sør-Afrikansk | EB | Flyforum | 19 | 08-02-2009 16:18 |
Ukens scanvin på scanair.no - rødt | EB | Flyforum | 5 | 16-10-2008 08:37 |