![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tilbrakte et par timer på spotterterassen på FRA forrige søndag. Variable lysforhold gjorde det vanskelig å få skikkelige bilder, men det duger vel til forumbruk ..
![]() De første bildene er tatt gjennom vinduet fra restauranten ettersom taket ikke åpnet før 10. ![]() Mye Luftis selvfølgelig .. fuktig var det også .. ![]() Forbausende mye 737 å se .. ![]() Så tidlig på dagen var det bare Airbus og MD å se .. ![]() ![]() To av disse gikk hakk i hel .. ![]() MD-11 setter vi alltid pris på å se .. ![]() Så forflyttet jeg meg utendørs, og den første jeg traff på var en BA 767. ![]() Conti 764. ![]() Etterhvert begynte det å klarne opp. ![]() AC er store på FRA. ![]() Finnair takset rett forbi meg. ![]() Kan ikke huske å ha sett containere på 319 før ... Mer følger ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]() ![]() Kanskje er det en Turtle ombord? ![]() De er svære, de wingletsene... ![]() Jungeljet'ene er lekre - det skal de ha! ![]() Denne kunne trengt en vask ... China Airlines A340-300. ![]() -600'en er LANG! ![]() Araberene jobber hardt for å reklamere for Formel 1 .. Gulf Air A340-300 ![]() Ble litt overrasket over å se denne Iberia 340'en, men den er visst fast innslag på søndager. ![]() Da avslutter jeg med denne italienske CRJ'en. Takk for titten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for en allsidig og godt dokumentert bilde-serie, og som jeg har sagt til det kjedeligste - bilder blir SÅ mye bedre med litt følgetekst, det løfter det hele... Takk
Hei å hå H.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er alltid fint med "ut i verden" serier.
Knall bra serie. MVH Stein Olsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
ah, fantastisk! Og ja - -600ern er fantastisk lang, og den kler LHs paint utrolig bra! Nydelig serie, Mow!!
![]()
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Supre bilder MOW!
Takk skal du ha! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dessverre ikke siden vi kun flyr til MUC fra LGW...passerte kanskje over i FL370 eller så
![]() A319 skal vel kunne ta samme containere som de andre i A320-serien... Fine bilder var det nå også!! T Last edited by Turtle; 05-11-2009 at 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|