![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen folkens. Om seks uker returnerer jeg til fedrelandet, og som en del av etappen lander jeg på LHR kl 6 om morgenen. Flyet til OSL går ikke før kl 13. Hva kan man gjøre i løpet av de timene? Noe vits å dra inn til byen? Hva er letteste vei? (Har forresten ikke lounge-tilgang)
Takker for svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvilke flyselskap flyr du med? BA all the way?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Beste forslag etter et døgn på kenguru-ekspressen: hotel og 6 timer søvn.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Er været bra og du vil ta noen flybilder er jo det en mulighet. De små røde rutebussene som går rundt LHR er gratis : http://www.heathrowairport.com/asset...d_Heathrow.pdf Du lander jo så tidlig at det er lite å gjøre i sentrum, eks. åpner ikke mueer o.l. før kl. 10. Hvis du allikevel er så opplagt at du vil røre på deg i sentrum så har du:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Travellodge ligger et par hundre meter fra terminal 5, og der kan en få rom for ned mot £19 hvis en booker minst 3 uker på forhånd.
http://www.travelodge.co.uk/search_a...p?hotel_id=381 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takker for alle svar folkens! Takk for buss-link Discus. Hotell er ikke aktuelt, så får evt. campe i terminalen. Hører rykter om at det er mulig å ta seg en dusj i T4? Evt. er det mulig å kjøpe seg et day-pass og dusje i BA-loungen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Nei, BA-loungen lommer du kun inn i med biz-billett, sølv- eller gullkort (som innehaver eller gjest). På T5 er det kun BA-lounger. På T3 tror jeg Service-air har lounge du kan kjøpe deg inn i, men der har du nok bare tilgang til ankomstsiden.
![]() |
#9 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Jeg har noen ganger gått opp på takene til P-husene i områder hvor T2-T3 ligger. Ganske greie steder å "små"spotte litt hvis været er OK. Det står gjerne skilt der om at det ikke er tillatt å oppholde seg der oppe, men har egentlig aldri hatt noe problemer med det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
1) Parker nesa på ei hodepute på ett av hotellene, sist gang jeg var der kosta Sheraton 39 pund
2) Finn en bar i T5 og gå rett på fylla |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
49 pund den dagen han anokmmer, pluss taxes. 56 pund totalt. Day rooms er tilgjengelig fra 09:00, så da får han et par effektive timer på rommet.. For meg høres det ut som en overbetalt mulighet til å forsove seg..
![]() Så var det alternativ to, da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
10 timer i Düsseldorf | Twin Otter | Reiseforum | 7 | 15-06-2014 09:06 |
5 timer i BKK | krølle | TripReports | 0 | 28-01-2014 16:52 |
Jobbreiser over 12 timer | Soft | Småprat | 16 | 15-01-2014 07:30 |