![]() |
|
![]() |
#1 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
I morgen (Fredag) så har min lokale Lefdal butikk tilbud på dette kameraet, og jeg vurderer å "løpe å kjøpe" men er dette et godt tilbud:???
http://www.lefdal.com/product/foto-v...mpus-e-450-kit Kameraet går for kr 2495.- kun i morgen og det vil bli brukt mye til "vanlig" fotografering pluss litt på spotting. Er klar over at den linsen som følger med ikke er av de største, og at det eventuelt må kjøpes inn separat/senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flying Norwegian(s)
|
![]()
Prisen er det ikke noe å si på, men dette kameraet tar nesten kvadratiske bilder.
For å si det enkelt, nesten frikantete bilder. Har et slikt kamera selv og det egner seg slett ikke til fly fotografering, men heller til natur & familie. Selve gjengivelsen av farger (etter egne innstillinger) er helt ok. Ekstra objektiver er like dyrt som til Nikon & Canon osv. Jeg ville heller anbefalt et Nikon kamera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Olympus er et skikkelig bestefar kamera. Hadde jeg vært deg hadde jeg sett meg om etter et bra tilbud på Nikon D3000 med 18-55VR linse og etter på lett etter et flyspotte-venlig objektiv på bruktmarkedet. Eller nytt forsåvidt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|