![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Høsten har vært snill med oss her ute i provinsen, regnet har kun vært innom et par dager, så har sola lyst opp hverdagen. Litt rart, vi er så vant med uhyggelig mye regn her, så det er nesten som vi ikke tør tro at det er sola som styrer været, og ikke regnet...
Jeg har intet nytt å fortelle, helsa i dag spilte ikke på lag med mine ønsker og hindret meg i å bestige plattformen, så det ble bilen som ble foto-anker i dag - dere har sett det hele før, altså ingen nye og spennende B777, A380 og dets like valgte å lande hos oss i dag heller. Spennende er det at hele den norske SAS-ledelsen (som jo ikke lengre er noen norsk SAS-ledelse men nikkedukker for en svensk SAS-ledelse) forsvant opp i luften, men de trauste B737-maskinene holder forsatt motet oppe... ![]() Eastern har jeg litt sansen for, liker godt denne SAAB`en, i et fargeskjema jeg ikke har sett før, så der var det i alle fall et lite napp i snøret... ![]() Det var faktisk litt crosswind i dag, eller kanskje mest kastevind - flere av maskinene jobbet tydelig i vinden... Desverre viser det jo ikke på stills, skulle vært på film... ![]() ![]() Den er jo snart like udødelig som Twin Otter`en, F27`en - eh, 50 mener jeg... ![]() ![]() En lang og slank, med lange og tynne legger... ![]() Snart utfasing... ![]() signing out H
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flott lys i bildene dine!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
---------------------------"-------------------------
Om du tok den! (enig med SE-DYD!)
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
hei å hå H.
Eg har ingen signature... Last edited by Harald Oanes; 22-10-2009 at 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fine bilder, skarpe og klare
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder fra Sola som vanlig : )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
fine bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL i sol og blå himmel ! 20/2 & 24/2-13- | TKDahl | Bilder & foto | 11 | 04-03-2013 13:18 |
Blå himmel+kaldt og klart vær=contrails | Lennart | Bilder & foto | 8 | 08-03-2011 16:39 |
En iskald, blå blå himmel... | Harald Oanes | Bilder & foto | 11 | 10-05-2010 17:35 |
Ein blå, blå himmel... | Harald Oanes | Bilder & foto | 1 | 14-09-2009 09:56 |