![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da var man i sving med atter en dag, solen har stått opp og med den alt av fugler og dyr så det er skikkelig leven utenfor.
Dagen i dag består av enda mer rydding av serverommet, og se å få begynt med å sette opp en haug trådløs-utstyr som skal plasseres rundtom. Måtte dere få en finfin dag uten malaria og dysenteri! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En meget god Onsdag er det, ja: jeg har blitt tilbudt en sommerjobb som mest sansynlig blir både trivelig og lønnsom, og jeg slipper å tillbringe de deilige sommerdagene innendørs! Semesterets siste eksamen er i morgen (torsdag), og på fredag er det duket for "hands on" på ny jobb!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morn fra Maura.. Sent oppe som vanlig, og så skulle jeg "bare" laste ned og installere ny versjon av OS'et på iPhonen. Nå har jeg offisielt vært uten telefon en times tid, og forsøker desperat og få gjort noe med det. Ser ut som det virker nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Imponerende! Etter å ha blitt oppdatert, samt opprettet etter en sikkerhetskopi, ligger både kontakter, e-poster, you name it, inne på telefonen. Det eneste jeg mangler er en drøss med apps.. (Som nok skyldes at jeg egentlig brukte laptopen til iPhone-synkronisering.. Jaja..)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God onsdag fra vest ... Naar det gjelder malaria kom det jo svaert gode nyheter fra Kenya I dag, et av mine prosjekter er svaert involvert I disse vaksinene...saa det ligger an til en lang natt med support mens resultatene presenteres I Kenya....ha en flott dag
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var siste arbeidsdag for denne uken i gang! Må hente meg en kaffekopp til og sjekke inn på SK4002. Bør sikre meg en plass fremme i flyet med tabke på at det er 20 min mellom landing og stenging av innsjekk på MegaDo-en. Vel, ha en fin dag forumister! ![]() EDIT: Bør vente litt, 22 t før avgang var det ja....
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 04-11-2009 at 07:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Du må nok vente en liten time til Pål
![]() Her har man inntatt kontoret, og etter å ha sjekket mail og lest litt kjapt på forumet så blir det arbeiding, og her går det i Jet A1 ![]() Fant ut igår kveld at vaskemaskinen ikke funker som den skal... Og den trengtes for å vaske klær til DOet ![]() Ellers; ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Mosjøen. Her skal det pakkes og man skal forflytte seg ned til OSL i ettermiddag, så det er ingen tid å miste. Har allerede ordnet et par haste-jobbting, og nå står frokosten for døren. Kaffen var imidlertid på plass umiddelbart .. Tommy777 og de andre organisatorene av STAR Megado har gjort en utrolig jobb, og det ser ut som at vi får et par fantastiske dager! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Onsdag morgen fra OSL...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra innenriksterminalen i CPH, hvor jeg står på farten til en svipptur til Sønderborg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
G´morn fra Smøla(noen som vet hvor det er forresten?)
Ikke stort å si idag heller gitt..En helt normal(og kjedelig?) skoledag. Ett lyspunkt er at VGS fra KSU kommer på besøk og skal "sanke våre valg" for skole til neste år. Snart helg ![]() Ha en fortreffelig dag uten eksamensoppgaver og matteinnleveringer! ![]()
![]() |
#14 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God Morgon frå Trondheim!
Då var eg inne i siste arbeidsdag denne veka ![]() ![]() ![]() Då er det bare å komme seg gjennom, og legge seg til å sove så det snart blir morgon igjen ![]() Kva med meg då Pål? Eg kommer BARE 5 min før deg.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Mail ham. Dere er i MEGET gode hender!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - denne gangen fra grenseland mellom Oslo og Bærum. Her tror jeg vi kan bekrefte at det er malariafritt i dag. Myggen ligger nok under dyna med varmeflaske, og skybas er litt over knehøyde til en forandring. Første møte er unnagjort i EB-stil (dvs. det var kl. 0715.....), så NÅ er det tid for kaffe og litt kos før resten av dagen skal få gjennomgå. Ha en fin midtukedag!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad morgen fra Choice hotellet i Frækstad. Treningen er unnagjort - frokost før møtene overtar dagen. Ha en like flott onsdag du også...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Free Luigi
|
![]()
Programmering programmering programmering.
Litt bedriftsøkonomi. Programmering programmering. Sånn ser dagen min ut fram til 18.00. *går ned i katakombene* |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Regnskapsanalyse
Statistikk Finance ...og statistikk frem til midnatt(da er jeg forhåpentligvis ferdig...)... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |