![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hadde i dag min foerste flight utstyrt med COs nye Direct TV. Har tidligere testet Virgin Blue, JetBlue og Virgin America og jeg kan med trygghet melde at CO sitt produkt er suverent i forhold til disse smaakonkurrentene
Floey IAH-SFO i dag med Ship #421, superfresh 900ER. 80+ kanaler med 100% uptime, intet lag eller forstyrrelser overhodet, mange hestehoder foran JetBlue, Virgin Blue and Virgin America. Flott lyd med mine Bose QC3s, engangs hodetelefoner tilgjengelig for de som ikke reiser ofte Observerte at minst 70% betalte 6 dollar for denne tjenesten, saa omsetningen maa jo slaa alt annet som selges ombord i et fly. En skikkelig gamechanger som gjoer livet paa lange flighter innenriks USA mye kortere. Hjelper selvsagt ogsaa at det serveres varmmat paa kjipklasse i tillegg til salat og sjokkis til dessert. Terningskast 6 Last edited by Martin; 09-10-2009 at 03:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
På Norske Vinger
|
![]()
Har kun hoert gode ord om CO sitt Direct-TV produkt.
Note to self: Husk BOSE hodetelefoner neste gang du flyr CO.......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Får håpe på en -900 med dette på SEA-IAH i januar! QC3 har man selvsagt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Hyggelig at dette faller i smak Tommy! Det ligger en del arbeid bak dette... ![]() Dag
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Game over for EOS | HMWK | Flyforum | 18 | 29-04-2008 20:17 |
Test: UA C vs LH "nye" C vs SK nye C | Tommy777 | TripReports | 67 | 23-04-2007 22:36 |
En liten test av vår nye funksjon (galleri) | CK | Flyforum | 10 | 18-07-2006 11:04 |