![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Fant ingen andre som hadde postet noe om denne... ![]() Evnt. en Spotter Alert? Gleder meg til å se bildene om noen skal ut å ta ![]() Last edited by Robin882; 08-10-2009 at 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hadde Virgin fortsatt hatt sine A320, så ville nok de ha blitt brukt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skulle ikke forundre meg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Originalsaken: http://www.norskdesign.no/2009/virgi...1978-8028.html
Det er Norsk Designråd - en stiftelse som jobber for å fremme design som konkurransefaktor i næringslivet - som arrangerer "Næringslivsdagen". I år har de altså fått en meget interessant foredragsholder i Joe Ferry fra Virgin. Jeg vet ikke hvor flink han er til å presentere, men antar at sesjonen blir bonanza for alle dem som er opptatt av flyselskap, identitet og design. "Design" er et av de mest misbrukte uttrykkene jeg vet om, og jeg unner dem som tror at et flyselskaps "design" stort sett handler om fly-liveries - som er kommet til som et resultat av en mer eller mindre infallsstyrt prosess - å få en innføring i fagområdet. Det handler om så mye mer enn hvordan fly er malt og hvordan logoen ser ut. Prisen (2900 + mva/500 + mva for student...) er opplagt for mye til at noen som bare er interessert i Virgin-presentasjonen vil ønske å gå. Det er synd, men så er ikke flyinteresserte den primære målgruppen heller. Les mer om Ferrys presentasjon her: http://www.norskdesign.no/om-foredra...0644-8333.html Mvh Hugo Husdesigner |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Damn, hadde det ikke vært for prisen hadde jeg definitivt møtt opp, branding er veldig interessant og undervurdert!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Virgin Atlantic og Virgin Australia med samarbeid | Someone | Flyforum | 0 | 10-06-2019 09:34 |
Virgin America inntar Chicago O'Hare 25. Mai. Åpner ORD-SFO og LAX | Tommy777 | Flyforum | 2 | 17-02-2011 19:29 |
Virgin Atlantic vil ut av Virgin Nigeria | Discus | Flyforum | 10 | 22-08-2008 09:58 |
Virgin Atlantic codeshare med Virgin Blue | CK | Flyforum | 2 | 17-06-2005 17:49 |