![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Heisann!
Scanair.no har det over lenger tid ligget ute reklame for en bok med navnet Jetliner Cabins. Den høres jo interessant ut. Men før jeg eventuelt bestiller den lurte jeg på om det var noen av forumets medlemmer som har boken og kan fortelle meg om den er verdt pengene eller ikke. Kanskje en liten beskrivelse av hva den inneholder? Takker så meget på forhånd for hjelpen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
YES!!! Den er verdt pengene sine. Jeg har kjøpt den selv, og den er ganske interessant. Den tar for seg forskjellige aspekter ved nettopp - kabinen på store passasjerfly - galley, seter, design etc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Jeg digger den, men så er jeg altså svært spesielt interessert... Men det er kanskje de fleste andre her på forumet også...?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Kjøpte dere den via den nett-sjappa som det reklameres for på scanair.no eller er den å finne i en bokhandel her til lands?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
tror du sliter med å finne den i norske bokhandler - bestill den på Amazon (gjerne via linken fra Scanair.no) og så leveres den i posten (husk - det er ikke toll/mva på bøker!) på et par dager. Amazon ruler!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da er den bestilt! Gleder meg alt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Når vi snakker om bøker... Fant frem bok om DC-9 i går. der var det mye bra. Liker godt de første tegningen av DC-9 med motorer under vingene og samtidig tidlige tegninger av 737 med motorer bak på flykroppen... Begge endret meninger eller så de hverandres tegninger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Du hadde ikke bare fått i deg litt for mye vin og byttet om bøkene?
![]() ![]() ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nope... Boken blir kanskje med på tirsdagens treff - så da kan du se selv - men da skal jo du også drikke!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus Corporate Jetliner på ENGM | C172 | Flyforum | 1 | 03-12-2007 19:02 |
Jetliner evacuated after fire in wheel well | Jens W | Flyforum | 0 | 31-08-2006 20:57 |
Jetliner Cabins | MD11 | Samlerhjørnet | 1 | 12-02-2006 08:51 |