![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Etter en befaring i LN-NOC i går konstanterte jeg vesentlig forskjell i pitch foran og bak , er det noen som har oversikt over hvilke rader som har "god plass" ? , har LN-DYA samme seter / konfig ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,938
|
![]()
NOC har gamle seter fra Futura og kan ikke sammenlignes med de nye setene i DYA ( Bra er det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Aha , takk for oppklaring. Men seteavstanden foran var OK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 956
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Air Europe ja , sikkert for kona hadde noen kommentarer om at kaffekoker'ne var like knotete plassert som i -RRG usw....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,094
|
![]()
Uten å legge noe mer i det så er kaffekokerene i LN-NOC eller i de gamle Futura maskinene knotete plassert syns jeg...
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Skjønner ikke hvorfor Norwegian absolutt måtte ha tre brukte 737-800... Ei heller hvorfor de både innreder og maler 800-flyene forskjellig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2009
Location: Oslo
Posts: 268
|
![]()
Nå har Norwegian flere enn 3 brukte -800 maskiner. Det tar lang tid å få levert nye fly og DY trengte vel fly her og nå pga ekspansjon i Danmark m.m.
Er mer overrasket over at SAS fremdeles rundt med maskiner med Air Europa innredning og pitch eller hva? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]() Quote:
![]() I tillegg så har de vel kanskje fått en god leasingpris på dem og av eierselskapene som vel heller vil ha dem fort ut i "arbeid" igjen enn å ha de stående stuet bort på en flyplass i månedsvis?
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,617
|
![]()
Det var vel 1 Air Europa (NOC) og to Futura /NOQ/P) ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Seat pitch SK vs DY | Are G | Småprat | 1 | 17-08-2014 17:27 |
Løse seterader i fly. Vanlig? farlig? | robertaas | Småprat | 8 | 27-10-2011 09:13 |
Condor & pitch | Blubird | Flyforum | 7 | 06-01-2008 23:31 |
Nødutgang på to seterader? | litt-amatør | Flyforum | 25 | 15-11-2007 20:45 |
Pitch langdistanse | LN-FOC | Flyforum | 3 | 02-05-2005 18:37 |