![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Kunne jeg ha sagt hvis jeg hadde fått alle de timene med søvn jeg hadde tenkt... Men fikk ihvertfall nok, håper jeg...
Anyway, her skal man snart ta turen ut døren og i retning SVG for så å sette seg i en av SKs CRJ-900 som skal til CPH. Endestopp for denne turen er FRA hvor Sirpjalle og jeg skal kikke på fly, og andre ting av interesse ![]() Ha en fin dag forumister, uansett hvor i verden man skulle befinne seg. ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God et eller annet fra Stavanger. Det er så som så med søvn i natt. Hovedgrunnen til det er at jeg skal gifte meg om sånn ca 9 og en halv time. Kl. 1400 altså. Må prøve å få litt søvn. Men fikk da med meg Discovery som landet trygt og godt. For snaue to timer siden. Nå har jeg hatt meg en liten kald en så da skal jeg gjøre et nytt forsøk på å få litt søvn. Håper det står et kamera på gavebordet i dag. Da blir det muligens spotting etter hvert....
Bare så det er sagt. Jeg gleder meg voldsomt til bryllup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Osl..
Gratulerer med dagen Twin Otter.... Her er dagen i gang under meg og jeg venter egentlig bare på avløsningen kl 0700... Min bedre halvdel blir 29 år i dag så det blir middag ute før jeg igjen skal opp hit for en ny nattevakt... Ha en flott lørdag alle sammen...
![]() |
#4 |
Canonskytter
|
![]()
Gratulerer Twin Otter!
Ellers ønskes en god tidlig morgen her fra Sola. Den kommende dagen kommer til å gå til feilsøking på bilen. Mistenker at både LMM og lambdasonde er gåen. Har fått tak i "ny" fungerende LMM, så nå gjenstår det bare å måle lambdaverdiene med multimeter for å konstantere at den også ikke fungerer som den skal.. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra MJF. Litt regntungt og vått her i nord idag. Gradestokken viser rundt 7 grader, så det nermer seg stadig vinter. Kaffe i koppen, og papirarbeidet til dagens to første fly står for tur etter litt forum lesning
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Gratulerer med bryllupet Twin Otter.
Fortsatt fredags kveld her i Calgary, sitter å ser på CSI Miami. Vi har heldigvis fått et permanent hus her i Calgary, så morgendagen går vel til møbelshopping, IKEA og Nordesign blir vel avlagt et besøk i løpet av lørdagen. Blir vel også å anskaffe seg en canadisk mobiltelefon siden den gamle virker ikke så veldig godt, og det å ringe rundt med Telenor her i Canada blir litt dyrt over tida. Ønsker alle her en god lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God loerdag fra Bainbridge hvor en Braastad Cognac nytes i godt selskap fra Norge, kjenner at vi besteg Mt.Townsend i dag i straalende vaer...klatret rundt 1000 meter opp fra utgangspunktet...og ble beloennet med en utsikt fra fjellene rundt whistler i Nord (ennaa snekledte) til Mt.Rainer i syd .. i t-shirt og kortbukse....
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
ahhh litt trøtt i trynet..... og charter til Chania t/r Bodø. Hørte jeg skål?
![]() ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Sydney hvor det er 29 grader! Dagen i dag skulle egentlig gå med til taning på stranden, men det blir nok heller en joggetur i det fine været og stranden i morgen. Ha en flott dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
Gratulerer med dagen Twin Otter
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gratulerer, Twin Otter!
![]() God lørdags ettermiddag til alle øvrige. Her i Auckland er våren kommet, og det merkes! Til tross for regn holder gradestokken seg nær 20-tallet, og med unntak av regnet er det godt vær for utendørs aktivitet. ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Go morgen!
![]() ![]() ![]() Last edited by svgspotter; 12-09-2009 at 06:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag fra hovedstaden. Nå er det en rolig stund i heimen før det snart er klart for en treningsøkt. På formiddagen står en tur til Strømstad på programmet... Ha en bedre lørdag!
Til lykke med dagen Twin Otter... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gratulerer med dagen n Twin Otter, gikk gjennom det samme forrige helg, og sikkert like lite søvn som du, hehe:-) Men dagen går nok bra. Lykke til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdags morgen fra en overskyet Bergen også, som holder rundt 12 grader.
Samboeren er gått på jobb, og her sitt eg i stua og ser "barne-tv2 med minstejenta hehe.... ;-) Ønsker alle en fin lørdag, og ikke minst ønsker eg Twin Otter til lykke med den store dagen i dag ! Gratulerer så masse til deg ! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen.
Overtok nytt hus på onsdag, så helgen går med til å rive kjøkken og bad. Ha en fantastisk helg folkens!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Oppe klokken 9 er ikke normalt på en lørdag for undertegnede. Blir en tur på Løplabbet for å skaffe seg nye joggesko før det blir å spille litt squash i ettermiddag. Satser på å få med meg 2. omgang av Liverpool-Burnley. Så blir det vors hos en kamerat i kveld. Ha en fin dag
![]() Lykke til Twin Otter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Hehe, forresten hard core å ramle innom Scanair noen timer før du skal gifte deg ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen ! Det var da svært så tidlig man våknet. Vel, greit det. Indretjeneste før handlerunde. Tenker å svippe innom Rema for å kjøpe noen flere frossne, rå skjøkreps -kraftig redusert pris, bare kr 50 for 6-8 stykker. Ellers er kvelden noe usikker, men en Chianti til lammefilet er vel ikke feil. Kantareller finnes det også.
Lykke til, Twin Otter !! Oppdatering: Lammefileten og rødvinen spares til søndag. Har en flaske Il Mimo som må drikkes ut før sommeren er helt borte. Blir vel sjøkreps og risotto til denne. Får prøve å få litt sitronsmak i risottoen, og styre unna parmesan. Det passer jo ikke til sjømat. Last edited by AirbusTrond; 12-09-2009 at 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdags morgen. | ATC-flyradar | Flyforum | 13 | 25-07-2015 23:19 |
God lørdags morgen | Fnate | Flyforum | 22 | 18-01-2014 20:42 |
God lørdags morgen! | PhilipNH | Flyforum | 11 | 23-04-2011 23:55 |
God lørdags morgen=) | FestiVal | Flyforum | 22 | 23-05-2009 22:25 |