![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hva innebærer denne forsikringen for flygende personell?
Er det selskapet som trekker tilbake sertifikater, eller er det luftfartstilsynet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tap av medical, så i praksis er det tilsynet som ikke gir deg fornyet legekjennelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Men jeg tenker på denne forsikringen.
Jeg mener å ha hørt tidligere at man får utbetalt en viss sum om man mister sin medical? Hvordan fungerer det hvis man mister medical licence, blir man satt i en annen avdeling i selskapet da, eller står man uten jobb? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det kommer jo an på hva som er forhandlet frem i en evt kollektivavtale og/eller hva slags forsikring selskapet har tegnet. Eller piloten selv, om selskapet han jobber i ikke gjør det.
Det er ingen automatikk i at piloter har loss of lisence forsikring, og heller ikke gitt hva slags nivå den ligger på. Loss of Lisence-forsikringer finnes i mange ulike varianter og man kan tegne dem hos flere forskjellige forsikringsselskaper. Det blir som en pianospiller som inngår en ekstraforsikring for hendene sine: Forsikrer han en hånd for 100.000, vil forsikringen være billig. Forsikrer han en hånd for ti millioner blir forsikringen dyr.
Last edited by Nick Figaretto; 14-09-2009 at 01:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thai books Q2 net loss of Baht5.4bn | sail4fun | Flyforum | 1 | 18-08-2009 18:48 |