![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Her kommer jeg (endelig) med mine bilder fra Rygge Airshow.
En liten ting først... lørdagens bilder ble "ødelagt" av at exposure compensation stod på +1,3 i stede for -0,7 som jeg vanligvis bruker. Så bildene ble en del lysere enn planlagt. De 10 første bildene er fra lørdagen... Here we go... ![]() ![]() Er det en "herifra" som står og fikler med kameraet sitt her? ![]() ![]() ![]() Flaks å få dette slik ![]() ![]() Her går det unna... ![]() ![]() Stilig tiger ![]() ![]() ![]() Så kommer bildene med riktigere exposure compensation (0,0) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Motlys... ![]() To be continued
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Fortsettelse...
![]() Disse hadde et bra program ![]() ![]() ![]() Skulle gjerne hatt en tur i en slik en. ![]() ![]() ![]() Ikke det beste bildet, men en DC-3 og en DC-6 på samme bilde er ikke normalt... ![]() ![]() Ser nærme ut dette... ![]() ![]() ![]() ![]() Blinkskudd ![]() ![]() ![]() Så var Sveitserne ferdige for denne gang. Nå få bilder til ![]()
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Noen få bilder av LN-LTI
![]() ![]() ![]() ![]() Stilig refleksjon ![]() ![]() Denne glemte jeg, også tatt på lørdagen Takk for titten ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Variert med motiver og meget god kvalitet!
![]()
Canon 5D mark III | Canon 1D mark IV | Canon 1D mark III Last edited by Halvorsn; 06-09-2009 at 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg trodde jeg var mettet med Rygge-bilder. Det var jeg defintivt ikke, fant jeg ut etter å ha sett disse! Masse lekre fly her, Invader'n er tøff, Aerostars-bildene er stilige - og DC-3 og DC-6 på samme bilde er knall nesten uansett bildekvalitet. Fremragende levert!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knallbra atter en gang
![]() ![]() MVH Stein Olsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Takk takk alle 3
![]() Tror nok det er en del som hadde blitt glade hvis det hadde dukket opp en DC-9 (-21) også ![]()
![]() |
#8 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Very nice!
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
Takker
![]() .
![]() |
#10 |
Canonskytter
|
![]()
Fine bilder! Hyggelig å støte på deg
![]()
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
Takk, og like så
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det som ikke var overeksponert her var jo rett og slett konge da!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
Takk takk
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skal ikke på noen måte forsøke å diskreditere noen her, men hallo. Se på dette bildet. Flyet henger i løse lufta mellom to trær, ingen skygge, og de to herremennene i gul vest ser en helt annen vei. Det ser skikkelig fotofikla ut.
Kan du forklare hva det er vi ser på? Edit: Jeg ser nå at det luftinntakene er dekket til. Altså står flyet på bakken bak herremennene. Men alle er einge om at det ser litt rart ut? Og alle bildene er flotte ![]()
Kyrre, pushvideo.no/50-flymaskiner, kyrre.no Hvorfor kan ikke jeg flire, når Midtre Gauldal Samvirkelag avd. Ler? Last edited by kyrre; 08-09-2009 at 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Flyet står på en taxebane som du ikke ser, og de to mennene følger med på flyshowet som foregår. Her kan du se rekken med fly bortover den taxebanen. Den F-15 maskinen står midt i der en eller annen plass. Dette er et av de bildene som ble "ødelagt" pga exposure compensation på +1,3...
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rygge Airshow 2009 | Norge Rundt På 14 Dager | Bilder & foto | 0 | 14-04-2010 21:53 |
Rygge Airshow 2009 | gilera | Bilder & foto | 23 | 27-08-2009 20:42 |
Rygge Airshow 2009 - Søndag | gilera | Bilder & foto | 10 | 25-08-2009 21:58 |
Rygge Airshow 2009 *Preview* | gilera | Bilder & foto | 27 | 22-08-2009 21:41 |
Rygge airshow 2009 - ankomster | AggTouchdown | Bilder & foto | 9 | 20-08-2009 18:00 |