![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag fra Ris. I dag skal det feires at det er 25 år siden jeg tok med meg han som skulle bli mannen min hjem på en one night stand…og det beste er jo at han aldri dro hjem… Skal se det blir noen franske bobler i løpet av det neste døgnet. Nyt livet:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
WOOHOOO!!!! Gratulerer så det føkkings suser.
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Det var altså på seksti-årsdagen til svigerbeistet ... Ser man det. Grattis!
Velvel, her skal ihverfall hun feires med restaurantbesøk. Lærte noe nytt i dag. Store deler av Smokey & The Bandit er spilt inn rundt mitt gamle nabolag i Cumming. Den gangen det var som ødeland å regne. Moro å se før og nå-bilder. Skjedd mye siden den gang .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Thailand og gratulerer til EB
![]() Ny dag, nye muligheter.. I går ble det litt kulturelt sjokk for barna etter en kveldstur til Patong og enda mer shopping. Nå er det "frokost" og strand. Søster med venn lander med Qatar om tre timer så da blir det langbord og allsang i kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() ![]() [IMG] ![]() Med Badstu på badet: [IMG] ![]() Vi er klare for feiring av Noni`s 90 årsdag (Noni er Italiensk for Svigermor/Bestemor mye bedre enn beist ![]() Startet med en øl med svoger i Club delen - absolutt en god lørdag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag fra Oslo, her blir det en jobbdag så det blir å komme seg ut døra om litt over 10 minutter. Har heldigvis fri i morra da. Man kan jobbe mye med en 0% kontrakt gitt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Huso. Planen er å svippe bort til Hemsedal for en dag i bakken. Også er det vel å fyre opp både stamp og badstu. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Fikk booket de 4 siste hotellene i Japan i går, som ble 2 netter i Nagoya og 1 natt i Kobe, Hiroshima og Fukuoka. Leiebilen på Taiwan, fra Taipei til Kaohsiung ble også booket. Det var bare på flyplassen jeg fikk leid bil som kunne leveres på annet sted. Dermed blir det en lang tur med metroen ut dit for å hente den. Nå gjenstår de 3 hotellene på Taiwan, så er alle de 24 forskjellige hotellene booket. Jeg prøvde å bestille E-visa til Myanmar, men de spurt etter code og contact number, noe jeg ikke skjønner hva er. Jeg får i alle fall scanne inn det jeg trenger, så får vi ta det etter hvert. Vi er ikke der før i februar så har litt tid på oss. Vi forlater heimen om 24,5 timer så masse skal vaskes og kastes og gjøres klart til nesten 1,5 måneders nedstenging. Ha en framifrå dag, med eller uten reisefeber.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra SK973.
Her er frokosten inntatt og landing om ca 30 minutter, godt innafor tidtabell. Nå venter 3 dager i Bangkok 😎 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen enten det er merkedag eller ikke. Rolig 4. juledagsmorgen her uten de helt store planene.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mårnings fra Stavanger og grattis til EB og følge!
Her hadde en jentene på filmkveld i går og det ble sent, over midnatt da jeg tok kvelden. Sov så til 9 i dag og våknet til at det har vert skyting å greier bare noen KM unna der jeg bor. Huff og huff, forferdelig, tragisk og uhyggelig når det kommer så tett. Nå sitter en å drikker kaffe fra en Brasthens kopp å spiser frokosten, mens YouTube står for underholdningen. Ha en bedre lørdag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra utlandet. Ble en liten harrytur, og Mazdaen klarte å komme seg til Töcksfors med en drøy mil å gå på. Nå testes det at laderne til Elon klarer å lade andre biler en Elon sine, men jeg har fått i meg litt mat fra den gyldne måke. Straks av gårde for å se om de har noen colabokser i det landet her.
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Las Palmas. Ikke særlig med planer i dag, utover litt rusling og middag på Peruviansk restaurant i kveld.
Ha en best lørdag!
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Si du skal spise ceviche! Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beste lørdagen | EB | Flyforum | 24 | 25-02-2024 13:20 |
Beste lørdagen | EB | Flyforum | 5 | 16-02-2019 13:06 |
Bilder fra lørdagen på OSL | Fellowship | Bilder & foto | 42 | 04-07-2011 09:49 |
Airbus 340 fra lørdagen på Gardermoen | TobyAllan | Bilder & foto | 23 | 14-04-2011 14:40 |
Kjevik litt sånn ovenfra og ned på lørdagen | LN-GBM | Bilder & foto | 2 | 28-08-2010 21:07 |