![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Jeg har ikke selv modtaget den mail fra SAS, så er der nogen der kender linket til hvor man skal registrere sig?
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det er ikke noe sted man kan registrere seg da det er et tilbud som slik jeg skjønner det kun er gitt til noen utvalgte medlemmer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Der står sådan i artiklen, men det behøver jo ikke være korrekt... Personligt har jeg tidligere oplevet at jeg ikke har modtaget nogle af de tilbud de udsender, selvom de gælder for alle...
Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
gold http://www.flysas.com/en/unconnected...us/Gift---Gold
silver http://www.flysas.com/en/unconnected...lver/?vst=true Last edited by LN-MOW; 31-08-2009 at 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er det den som gir bort kortet, eller den opprinnelige innehaver som skal fly..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
"Only members who has received this mailing are entitled to register for this promotion."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Var en på flyertalk som ikke hadde fått mailen men som registrerte seg likevel, og fikk bekreftelsesmail iallefall..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Beklageligt at SAS ikke vil have mine penge når man nu tager deres økonomiske situation i betragtning :-( Men så er det da godt at andre selskaber gerne vil - og ikke mindst tilbyder meget bedre priser på businessclass i efteråret: Quote:
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]()
Så nettopp den der og skulle poste den her. Jeg hadde faktisk linet opp to IC-turer i biz for å ordne gullkortet til noen, men da er det å jakte på billetter på nytt som passer meg bedre...
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
SK*EBD, Skyteam Elite
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nei, du kan fortsatt bruke dem på venner, men du må reise sammen med dem. Dvs du kan ikke gi bort billetter uten at du selv er med, akurat slik det var tidligere
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Lett adgang til eurobonus Gold kan sikkert gjøres på mange måter. Jeg har en historie før eurobonus sin tid. Det var den gang SAS hadde RVC kort, hva nå det var vet ikke jeg, men det ga ihvertfall en del fordeler.
Pappa reiste mye på 70 og 80 tallet. Han var en handyman av de sjeldne, og en gang var han på vannet, og hjalp en familie som hadde problemer med motoren på båten. En uke eller to senere kom brev i posten, med SAS logo og et RVC kort, og et brev hvor det ble takket for hjelpen med båten. Det var i gode gamle dager da.... Pappa beholdt RVC kortet i mange år. IMM
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hmm..dumt jeg ikke får muligheten.. Kunne skaffet meg sølv
![]()
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Sånn er det vel egentlig med Pandion kortet idag. Det gis ikke automatisk til de som reiser mest, men gis på initiativ fra flyselskapet. Jeg har to bekjente som har hatt pandion kort. Nå reiser de nok ikke like mye som før, men de reiser også med et annet selskap når de skal til London. Et selskap som ikke har bonuskort ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I september og oktober har LH "double up" på award miles indenfor Europa - man skal blot registrere sig på www.miles-and-more.com
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Statusmatch fra FB Gold til EB Gold? | WooAa | Reiseforum | 1 | 24-08-2014 12:36 |
SAS Eurobonus Gold setereservasjons-fail | CRJ900 | Reiseforum | 4 | 06-11-2013 21:52 |
SAS Eurobonus spørsmål/Star Gold | KLM 1200 | Reiseforum | 25 | 17-07-2013 00:01 |
Bagasjelapper for SAS EuroBonus Gold | FlightDeck | Reiseforum | 4 | 16-08-2011 15:58 |
EuroBonus-poeng gjennom Gold Points | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 11-08-2008 16:36 |