![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Som dere kanskje har sett i trådene mine fra MSP og MIA så har jeg vært på ferie i USA i sommer. I forbindelse med mitt opphold i Orlando, Florida så ble noen timer brukt til spotting på MCO. En svært liten spottervennlig flyplass. I Miami er spottere ønsket velkommen med "hull" i gjerdene mens i Orlando er spotting forbudt. Noe jeg syns er rart siden det er samme stat. Det er i tillegg 4 parallelle rullebaner så det skal noe til å få med alle bevegelsene. Dessuten var det ikke så mye spennende trafikk så vi var der ikke så lenge.
Ikke det beste bilde pga. heat blur men måtte ta det med. Nydelige farger på denne biz-jeten. Airtran var store i Orlando. Så kom speedbird med 777. 5min etter kom Virgin Atlantic med 747. Det var fire 747 på bakken samtidig fra Virgin Atlantic. Avslutter med 3 bonus bilder fra da vi kjørte forbi i nordenden av flyplassen og fikk en Virgin Atlantic rett over hode på oss.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY 7051 (MCO) (3/11-16) | SudCaravelle | Register- og ATC-Forum | 1 | 03-11-2016 16:53 |
SpecialRequest.MCO | Are G | Reiseforum | 7 | 27-09-2016 07:32 |
RWT med Skymiles MCO-OSL/TRD-MCO | WF2BNN | Reiseforum | 5 | 08-08-2011 23:58 |
Atl-mco | Cecilie | Flyforum | 5 | 11-01-2008 22:31 |