![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 954
|
![]()
SAS var igjen best innefor 15 minutters regelen, med 96.0 % ontime - Det står det respekt av !
Men DY følger nå hakk i hel med 91.8 % !! Så bra har vel ikke de vært før i noen måneder vel ![]() Last edited by BU595; 01-09-2009 at 23:20. Reason: Overskirftsfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,682
|
![]()
Den overskriften var vel litt misvisende?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Posts: 441
|
![]()
Dette var en milepæl for DY!
For å sette det litt i perspektiv var aldri Braathens i nærheten av en slik performance. SAS var i perioden 2005 til Juni 2008 heller ikke i nærheten. Deres milepæl kom i Juli 2008 da 90% barrieren ble brutt. Siden sommeren 2008 har SAS vist suveren punktlighet jevnt rundt 90% og hele tiden med DY betryggende bak. Nå er situasjonen at DY har fått dreis på bakkeproduktet samtidig som bakkestoppene er langt mer effektive enn hos konkurrenten. Gratulerer til alle impliserte med 91,8% ! Dypt respektert med tanke på at flyene stort sett er i lufta! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gunnar
Join Date: Aug 2008
Location: Hegra
Posts: 435
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Posts: 441
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Saa faar vi se hvordan DY gjoer det naar vaeret blir daarligere med sine "effektive" slinger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
Join Date: Jun 2008
Posts: 30
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2004
Posts: 430
|
![]()
Konkurenter med 7 mann??
Vet ikke hvor du har det fra og det varierer vel med forsinkelser og hva som er satt opp på vaktplan, men veit fra egene erfaring ( Norport ) at vi ofte må snu ett fly på 30 min med 3 mann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
avsluttet
Join Date: Jan 2008
Location: avsluttet
Posts: 800
|
![]()
Og så kommer mye an på:
- koordinering - totalvekt inn&ut - utstyr (tilgjengelig på stand, ikke på "verkstedet") - erfaring & kompetanse - Kommunikasjon |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,922
|
![]()
Det er normalt 3 personer på ramp og 2 i gate ved turn-around på DY. Er det ledig kapasitet kan selvfølgelig flere hjelpe til!
Flott jobbet av Røros og Norwegian ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL 11 aug 2011 | JanSev | Bilder & foto | 10 | 14-08-2011 16:44 |
OSL 8 aug 2011 | JanSev | Bilder & foto | 9 | 10-08-2011 00:27 |
OSL Lørdag 23. Aug | SE-DYD | Bilder & foto | 7 | 26-08-2008 07:16 |
OSL i dag 13. aug. | Madman | Bilder & foto | 9 | 14-08-2007 11:50 |
OSL +6,1% i aug | LN-HAT | Flyforum | 0 | 12-09-2005 09:22 |