![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra en regntung hovedflyplass, men kaffen varmer vel opp kroppen i dag også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Praha. Har tydeligvis vært alt for tidlig oppe alt for lenge nå. Våknet nemlig kl.06:00 i dag, lys våken, og umulig å få sove lenger. Ikke bra på en lørdag! Dermed blir det tidlig frokost på meg i dag. Jaja, kan være bra det også.
Ha en flott helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen! Da var norges-besøket booket hos KLM. Synes ikke kr 8052,- var så ille for to personer DFW-AMS-OSL-AMS-DFW 1,5 uker i forveien!?!
For et par uker siden var vi innom HRL og der stod det en ATI DC-8 - trodde jeg så ATA på avstand men neida. Det er så mye morsomt å se rundt omkring her i staten (har stort sett vært i Tx).
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Endelig , helg og oppholdsvær , så da er det bare å kaste seg over utbyggingen som har blitt kraftig forsinket av sommerens drittvær.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God helg, og god formiddag. Her har man vært våken siden 06:03, så dette er jo langt på dag. Nå har fruen våknet også, så nå skal det stekes og kokes egg og settes frem brød og hjemmelaget ripsgelé på frokostbordet. Med mye reising de neste ukene, blir det å forhåndsstemme i dag - så er dét gjort.
Ble ferdig med en liten fotoreportasje fra forrige lørdags besøk på Rygge: www.scanair.no/rygge09.html på morgenkvisten mens minstemann spiste frokost (nå må jeg feie opp restene) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra en lettere grå hovedstad. Nå er det en rolig tid med kaffe, forum og en haug ferske aviser...lørdager er det minst 9 aviser i go`stolen pluss noen nye blader. herlig. Ha en flott lørdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
evig optimist
|
![]()
god ettermiddag fra Thailand, mine siste timer her nede nå for denne gang, klokka 20 går transporten min til BKK. setevalg er alt gjort på nettet, men bag skal leveres og security og det hele.. Nå tenkte jeg å rusle meg en tur og se om jeg får kjøpt en liten bursdagsgave til mamma mia og onkeljenta som har hatt bursdag mens jeg har vært her.. Ha en herlig dag alle sammen!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Somerset, UK
I går kveld ble forretningsdelen av denne ukens reise avsluttet, og i dag begynner morroa. Først står Fleet Air Arm Museum for døren og deretter blir det lite stopp ved Stonehenge og så et lite besøk på Lasham før den lånte Note'n ender opp på en parkeringsplass ved et Heathrow-hotell. På søndag er det meldt bra vær frem til sen ettermiddag for LHR, og det passer utmerket for meg - linsene er blankpusset ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag fra Grefsen. Regntunge skyer er i ferd med å løse seg opp, og jeg ser sol i vest. Kaffe i koppen og litt surfing før ungene står opp og frokosten skal inntas.
Deretter bærer det avsted til Åråsen og fotballcup for Kristin, som spiller for Kvik Halden J-97. Håper derfor at regnet holder seg unna. Ha en god helg folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget! En kanne kaffe er traktet og en jobbøkt er i gang. Håper å komme meg hjem til VIF-MFK på TVen. Krabbe til dette. Senere blir det hjemmelagde brugere av entrecote. Satser på en Allesverloren til den. I morgen er det atter en jobbdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
ja, sånn hadde jeg det også .... før jeg fikk barn.... ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Da er frokosten unnagjort og en ny dag er i gang.
da er det vel å hive på seg en jakke og komme seg ut døra og nyte dagen...... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#14 |
at your service!
|
![]()
Her i huset sov borna til klokka 08 i dag - så far har hatt ein roleg morgon , med lang frukost og aviser. Elles er det klart for Sponrock i Ørsta i dag!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Sydney. Nok en flott dag her nede, og jeg tror jeg skal overleve her 4 mnd til. Dagen idag har bestått av litt treing og shopping. Våknet opp i morges med en verkende kropp etter litt mye kjØLig drikke i går. Nå får jeg forberede meg på en ny bytur.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God formiddag frå Trondheim!
Her skinner sola, og det er lørdag ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Her er i huset står man ikke opp klokken 6! Noe tett i toppen etter gårsdagens pokerlag og Singstar-konkuranse. Vel vel, snart der det frokost også blir det en omgang med Squash for å få litt fysisk fostring. Usikker på hva jeg skal finne på av tull ikveld. Enten blir det å ta det rolig hjemme hjemme med litt god mat, eller så blir det å finne på noe med noen dårlig venner. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God midt på dagen!
Her hadde man sjanse til å sove lenge idag men, vakttelefonen ringte selvfølgelig kl 8, 9, 10, 1030, 11 og 1130, så da var det bare å gi opp sovinga. Ungene våknet kl halv ti, men det finnes heldigvis barnetv som kan passe på dem, hehe. Ingen planer for dagen! Det høljer ned her nå, så det blir ikke noe særlig uteaktivitet i dag. Ser Spar kjeden har ytrefilet av okse på tilbud i dag til kr 199 pr kg. Kanskje det blir lørdagens middag? Noe godt i glasset skal det iallefall bli! Fortsatt fin helg, og god bedring til dere med kuppelhue! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Det er det i hvertfall her! Nok en feiring på jobben fra kl 14 og utover. Ble overrasket over at Nesøya-ekspressen gikk så sent på kvelden når jeg skulle hjem, da fant jeg ut at klokken bare var 17 og slett ikke sent på kvelden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Tromsø! Her er det fin temperatur. I morgen bærer det avgårde til Manchester via OSL og MUC til en forandring. Ny flytype (E195) og nytt selskap, selv om selskapet kanskje i praksis er som LH å regne (Augsburg). Et par dager i Manchester, så deretter til London med Virgin Trains (First Class, må vite, til den nette sum av 34 pund...
![]() ![]() Jeg driver også og tenker på å booke meg time i B747-400 simulator på BA Flight Training på LHR. 299 pund for en times stunt i simulator er helt klart verdt pengene. Last edited by TOS; 29-08-2009 at 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdags morgen. | ATC-flyradar | Flyforum | 13 | 25-07-2015 23:19 |
God lørdags morgen | Fnate | Flyforum | 22 | 18-01-2014 20:42 |
God lørdags morgen! | PhilipNH | Flyforum | 11 | 23-04-2011 23:55 |
God lørdags morgen=) | FestiVal | Flyforum | 22 | 23-05-2009 22:25 |