![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Som jeg sa i denne tråden skulle jeg lage enn tråd for alle andre selskaper på MSP enn Delta/NWA. Så her kommer de:
NB! For de av dere som føler de har sett disse bildene før så stemmer nok det. Fordi jeg har fått slettet den gamle tråden og redigert bildene på ny pga. dårlig redigering sist. En del VIP trafikk på MSP. Heat haze er noe dritt! Sun country har sin hovedbase på MSP. Finnes en airforce base på MSP også. Er dette de nye eller gamle fargene til airTran? United i gamle farger. Kø på de-ice plattformen. Må være slot de venter på.
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! Last edited by jcnorway; 24-08-2009 at 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() En US Airways logo jet. En liten gris fra Dag sin arbeidsgiver. Martin se bort fra denne. Denne også. En kjenning stakk innom. Denne og neste er til deg Martin. Det var alt for denne gang. Kommentarer settes pris på.
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! Last edited by jcnorway; 24-08-2009 at 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nesten tilbake til da MOW sendte bildeserier ofte... veldig bra - tusen takk!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mye lekre bilder her
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg har en serie igjen. Fra Orlando. Men ser ut som folk begynne å bli lei muligens?
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
Ingen sjangs, kom med dem. Nuh!!
![]() Bra bilder ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nydelig fra meget hjemlige trakter.. Er i MSP nesten hver uke (skal dit i morra). UA og AA venter paa aa faa slippe til ORD.. Av en eller annen merkelig grunn holder man alltid tilbake flyene mellom 5-30 minutter foer de slippes mot ORD paa MSP uansett vaer. Det som er rart er at dette kun gjelder MSP og ingen andre flyplasser rundt i midtvesten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Riktig redigering har svert mye å si på bildene! Dette ble helt klart kjempebra!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Ellers takk for kommentarer folkens.
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
MMM, lekre MD11 bilder, en nytelse for øyet, takker så mye
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder vede. Vi treffes snart.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takk for kommentarer.
Hvem er du?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Delta/NWA på Minneapolis/St.Paul MSP 07.07-08.07.09 | Vede | Bilder & foto | 19 | 24-08-2009 01:37 |
Spotting på Minneapolis/St. Paul 26. Juli | Vede | Bilder & foto | 7 | 10-08-2007 23:54 |
Spotting på Minneapolis/St. Paul 26. Juli | Vede | Bilder & foto | 3 | 09-08-2007 09:45 |
Spotting på Minneapolis/St. Paul | Vede | Flyforum | 1 | 30-06-2007 03:14 |