![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Laget ett lite galleri med bilder fra Lista airshow
Håper de faller i smak S A ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Galleri http://aviationgallery.eyesonphoto.co.uk/#home
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason Last edited by TigerBlack; 27-07-2009 at 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flying Norwegian(s)
|
![]()
veldig flott. Fint og se noen eldre fly iblant også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk for at du deler. Disse bildene holder "proffstandard A1+++"
MVH Morten M |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
Og ett par til
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason Last edited by TigerBlack; 27-07-2009 at 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder, var meget smart å stå på andre siden slik du gjorde Søndag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette var fantastiske bilder !
Gratulerer ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Flotte bilder fra et meget bra Airshow etter norske forhold.
Her var mange fine innslag og fin flyging. Håper arrangørene går i pluss etter stevnet og at stevnet kan gjentaes neste sommer. Lista en en ideel flyplass å arrangere stevnet på fordi det ikke er regulær trafikk og meget god plass. Minus på siste helgs stevnet var : - Speakertjenesten , her savnet vi en mer rutinert kommentator. -Høytalerne sto for langt unna publikum og de fleste hørte ingenting av det som ble sagt. -Boss spann manglet. -Program manglet -Oppstart av selve flyoppvisningen startet for sent på lørdagen(13.30). Den var annonsert til å starte kl12.00 på nettet. Følgen var at mange publikummere gikk hjem lenge før stevnet var ferdig og fikk ikke med seg de beste innslagene. Det kan ikke være kjekt for de som flyr heller å vise seg frem til et lite publikum. Neste år bør man planlegge å starte oppvisningen kl11.00 . Men for oss garvede flyentusiaster var det 2 fine dager der vi holdt ut til siste slutt begge dager. Men da var det ikke mange igjen når oppvisningen var ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
takker
![]() jeg ser hva du skriver her og skal ta det videre, har god kontakt med pressekontakt og arrangør av showet, det med programmet ble tatt opp før søndagens show og flyprogrammet ble endret for å få litt mer "fart" på søndagens show. Og etter min mening funket dette kjempefint.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Kan si meg helt enig med OJB her, men det var veldig bra med tanke på at det er første gangen. Håper på et nytt airshow her til neste år, og da er jeg sikker på at ting vil bli bedre med tanke på de tingene som nevnes.
![]() Ellers så var det noen veldig flotte bilder du viser oss her Scanor! Trenger å øve meg mye før jeg kan måle meg med slike bilder! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Utrolig flotte bilder! Og for noen sykt fine maskiner! WWII fly er virkelig noe for seg selv.. Haaper bare jeg greier aa sette av nok penger i fremtiden saa jeg kan kjoepe en spitfire eller mustang.. replica
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fine bilder! Fine komposisjoner osv. Jeg tillater meg likevel å si at jeg synes de fleste bildene er altfor mørke og har for mye blåstikk... En liten tur innom "Photoshop" tror jeg ville gjort bildene mye bedre. Det kan være mulig PC-skjermen min tar feil?
Steinar http://www.seabee.info |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei Sten, dette var TOPP bildeserie - skjønner ikke at det er mulig å få dette til.
jan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Første bidrag på en stund | Yankee | Bilder & foto | 2 | 01-03-2012 18:07 |
Mitt bidrag av C130J | Yankee | Bilder & foto | 15 | 27-10-2011 16:30 |
Bidrag til oktoberkonkurransen | Hermann SF | Bilder & foto | 2 | 20-10-2010 09:35 |
Lista Airshow 2010- Scanors bildetråd | TigerBlack | Bilder & foto | 17 | 28-07-2010 11:45 |
Scanors Rygge Airshow bidrag | TigerBlack | Bilder & foto | 22 | 27-08-2009 01:19 |