![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her går det virkelig så det suser!
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tipper det ikke var solgt 60 plasser på businessklasse, men heller at de har vært hyggelige med oppgradering av Star Alliance Gold members.
Uansett - spennende med denne ruten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Denne traaden ble vel ganske saa unoedvendig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tja... blander vi inn SAS og sier at denne ruten ville bli et nytt tapsprosjekt for bolaget, så er den vel ikke helt uten liv?
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da har du din frie rett til å benytte REPORT knappen!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Syntes selv det er veldig gledelig å lese at Thai har fått en fantastisk mottagelse i Norge.
![]() Men alle oss hobbyflyselskapsjefene visste vel at ruta skulle bli en suksess. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Godt å lese at det går bra, selv om vi allerede visste dette.
Håper dette kan være en eye-opener til andre eksotiske selskaper som har vurdert OSL som destinasjon ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Veldig hyggelig lesing, og artikkelen bekrefter vel det vi på forumet har trodd hele tiden. Samtidig står det nederst i artikkelen at Thai vil fortsette med 5 ukentlige i vinter, og ikke gå over til daglige flyvninger slik mange på forumet har spådd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg trodde den lå inne med 7 ukentlige gjennom booking portaler?
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
Heia SAS!
Reiser til Bangkok på søndag for å delta på et seminar. Da jeg booket reisen i går var direkteflyet helt fullbooket, så jeg må da reise "melkeruta" via CPH. Men, jeg fikk plass på returen, så det blir spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, da får du to forskjellige Thai opplevelser da. Den gamle B 744 ned, og den nye og freshe A 345 hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Ja, om det reisen til BKK blir så spennende vet jeg ikke. TG bruker vel den samme gamle trøtte B744 fra CPH som de gjør på ruten til HKG, og den har jeg dessverre fløyet en del ganger. Men det blir morsomt å prøve A345 da. Det gleder jeg meg til.
Jeg reiser til BKK 10-12 ganger i året, og det at TG har startet direkteflygninger, og at de har stor suksess, det gleder meg voldsomt. Bedriften jeg jobber for setter også stor pris på den nye ruten. Så med fare for å gjenta meg selv. Heia SAS, som ikke evner å se potensialet der det finnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er som den "visjonære" Jørgen Lindegaard så treffende sa : "det er sgu ikke et marked, vi er for lille i Skandinavien". Det er til å få tårer i øynene av slike staute fremsynte ledere, NOT.
trimmet opel ascona. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det har du helt rett i! Jeg tror noe av problemstillingen er de regjeringsoppnevnte styremedlemmene - for dem har dårlige beslutninger og resultater ikke fått konsekvenser. Andre steder hadde det vært på hodet rett ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
*kremt* "Thai med knall åpning fra Osl"
![]()
![]() |
#18 |
avsluttet
|
![]()
Deilig med skjeldne flytyper på OSL, er så godt å se! Endelig noen widebodies.
Er så møkk lei A320-serie/737-serien og MD-serien. Kan'ke noen plugge i litt andre flytyper'a? Er det bekreftet at OSL er største 737-flyplassen i Europa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg synes 737 er et nitrist fly visuelt. A320 er noe bedre, mer runde (kvinnelige) former.
MD-serien er slanke, lange og elegante, selv om de er gamle, slitte og bråkete. A345 er et utrolig vakkert fly, og det er herlig å se det på OSL. Håper de ikke bytter til 772 eller.. enda verre 747. A346 taes derimot imot med glede ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvor lenge skal egentlig thai fly til OSL?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thai med 777-300ER fra OSL | triple seven | Småprat | 16 | 16-07-2013 09:09 |
Thai med salg fra OSL Y/J | jcnorway | Reiseforum | 20 | 10-05-2010 13:26 |
Knall åpning for "the northern light ekspress" | MartinL | Flyforum | 28 | 06-04-2010 19:42 |
OSL 30.6 med åpning av plattformen | PC | Bilder & foto | 32 | 10-09-2009 19:38 |
Osl i går med thai og div fra idag | sparco777 | Bilder & foto | 10 | 17-06-2009 04:01 |