![]() |
|
![]() |
#1 |
FlyKirurg
|
![]()
Det var en flott tur jeg og en kamerat med familie hadde til Lista, for å se på Lista Warbirds Airshow! Mye spennende flymaskiner og stilige manøvre.
![]() Desverre var jeg ikke så alt for opphengt i kamerainstillingene, så bildene ble så som så. Tenkte ikke over den sinnsyke lukkertiden, så propellene beveger seg neppe. Signaturen på bildene er også feberaktig til tider. Anyway, håper det er dugande dette her. ![]() Dakota Norway hadde rundturer for 500,- hele dagen ![]() Saver inn for landing ![]() Mission accomplished ![]() ![]() Egentlig er motor 2 i gang her, og bakkemannskap gir beskjed om klarering til å starte nummer 1. Men takket være mine eminente fotokunnskaper, står propellene stille. ![]() Mustang/Spitfire formation ![]() ![]() De to Harvardene gjør seg klare for flygning ![]() Formation ![]() Spitfire ready for departure. (Nok en gang stive propeller) ![]() L-29 Dolphin taxer inn etter et flott show! ![]() Vampire taking off ![]() Og Vampire taxer inn ![]() ![]() TEX vil ut igjen ![]() Cessna Birddog mener jeg dette var. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Flotte bilder Kim!
Du får vel "trøste" deg med at jeg ikke tar noen bedre bilder -faktisk så er bildene mine så ræva til tider at de best egner seg i Mine Bilder-mappen på pc'en min..
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Herlige bilder! Takk for at du deler med oss - keep'em coming...
"Cessna Birddog mener jeg dette var." Piper L-18C "Army Cub" mener jeg det var, vaffal det jeg skrev i loggboken ;-) Hilsen en med lett ømme muskler efter å ha kost seg i det de innfødte mente var lite vind; men som i min verden går under betegnelsen "Stiv brisling"... MM |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FlyKirurg
|
![]()
Takker for kommentarer begge to!
Ja, ser nå at det er en Piper Cub. Blandet den med en Birddog som jeg mener sto inne på statisk. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fine bilder
![]() MVH Stein Olsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Flotte bilder! Jeg kan i grunnen ikke beskrive den gode følesen det er å se og høre disse klassiske flotte maskinene!! Blir aldri lei av å se de
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Normal drift ved OSL | AirbusTrond | Småprat | 30 | 24-07-2011 21:50 |
Er dette normal Lufthansa-service? | AN0510 | Småprat | 11 | 10-04-2011 12:00 |
Normal Sola-ettermiddag | SAFE | Bilder & foto | 10 | 22-06-2008 21:25 |