![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Widerøe utvider tilbudet fra Torp. Til sommeren kan vi fly til Bodø og Tromsø uten å ta turen om Gardermoen!
Klippet fra pressemeldingen: Sommeren 2009 blir det mulig å fly direkte fra Torp til Nord-Norge. Widerøe starter neste år nye direkteruter mellom Sandefjord og de to norske kystbyene. Med de nye direkterutene blir det svært tidsbesparende og enkelt å for våre kunder rundt Torp, ved at de slipper flybytte eller en lang biltur til Gardermoen. - Dette blir de første direkterutene mellom Sandefjord og Nord-Norge noen gang. Rutene har lenge vært ønsket av mange av våre kunder, og det er derfor gledelig å kunne imøtekomme disse ønskene. I tillegg vil våre kunder få en rask og komfortabel reise i våre helt nye 78-seters Q400-fly som benyttes på begge rutene, sier kommunikasjonsdirektør Richard Kongsteien i Widerøe. I sommerperioden 27. juni - 23. august skal Widerøe fly fire ukentlige direkteturer både på strekningen Sandefjord-Tromsø og Sandefjord-Bodø. Tirsdag, torsdag, lørdag og søndag blir det avgang fra Torp med retur fra Bodø. Tromsøruten får også fire ukentlige rundturer- mandag, onsdag, fredag og lørdag med retur fra Tromsø samme dag. http://www.wideroe.no/modules/module...=11&I=4633&D=2 Last edited by Discus; 18-12-2008 at 15:23. Reason: Link til kilden |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gode greier, gode greier. Ruten er vel ikke den jeg kommer til å benytte meg mest av, men det er morsomt med frisk Widerøe-satsning!
Finanskrise Sminanskrise, jeg synes det lanseres nye ruter til stadighet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Forøvrig er Bodø/Tromsø godt dekket opp av "Oslo"-flyplassene nå, det er direkteruter fra Torp, OSL og Rygge. Forhåpentligvis vil alle vare, den som lever får se.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
N/A
|
![]()
En ny Widerøe-destinasjon fra Torp?
*Løper ut med kameraet for å spotte griser som tar av* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig spennende gjort av Widerøe. Widerøe hadde en direkterute Oslo-Brønnøysund for endel år siden, lurer på om den kommer tilbake i disse "direkte-tider" i selskapet.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Spenstig satsning fra WF dette, blir spennende og se om det er grunnlag for begge disse rutene. Skulle tro at man først prøvde å fly TRF-BOO-TOS før man startet direkte til begge byer for å teste ut markedet.
![]() |
#8 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
er det en ekte non-stop eller er det "direkte" via BGO eller TRD??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ekte vare, CK.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Husk ørepropper!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
www.lch78.net
|
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Q en står da for Quiet!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
3 selskaper til 3 ulike "Oslo-flyplasser" høres mye ut fra lille Bodø.. litt skeptisk
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Går mye i transitt til Lofoten og Vesterålen over Bodø. Dette vil være naturlig å ta med i et slik sammenheng. Tilfellet er samme for Tromsø som har hele finnmark i transitt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Man merker også straks når plater, nagler etc. i interiøret ikke er skikkelig satt sammen. Vibrasjonene høres på den måten og det merkes mye bedre enn om det samme er tilfellet i en jet. En annen sak er selvsagt at det skjer oftere at ting løsner etterhvert pga. vibrasjonene. Det er synd at ting er som det er, Q400 kunne vært et mye bedre fly enn det den er om den var blitt bedre gjennomført kvaltitetsmessig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
N/A
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jajamensan, Widerøe får det til! Gjennomsnittlig belegg på en helt ny rute på 85 % må sies å være meget bra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg benyttet meg selv av Widerøs tilbud mellom Torp og Bodø den 14Juli. Det var en meget positiv opplevelse, og det var ET ledig sete på den turen som gikk med LN-WDW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY med Tromsø-Alta og Bardu-Bodø | TCAS | Flyforum | 43 | 03-07-2012 21:38 |
Norwegians rute fra Rygge til Bodø og Tromsø legges ned. | orhel | Flyforum | 21 | 29-09-2010 22:53 |
DY2790 fra RYG - Trondheim/Bodø/Tromsø | Glenn | Register- og ATC-Forum | 14 | 25-02-2009 18:38 |
Bergen-Bodø/Tromsø blir helårsruter | FlightDeck | Flyforum | 0 | 12-06-2008 17:55 |
Åpent i Tromsø, stengt i Bodø | Jan H | Flyforum | 2 | 21-11-2004 18:07 |